המהומות בלוד: התושבים דורשים יחידת משטרה מיוחדת

בעקבות הפשיעה החמורה בעיר והפגיעה בחפים מפשע באירועי אלימות וירי, תושבי לוד דורשים מהשר לביטחון פנים להקים יחידת מיוחדת בעיר ונותנים גיבוי לראש העירייה רביבו. "האחריות לכך מוטלת לפתחה של ממשלת ישראל ובאחריותה המוחלטת", אמרו התושבים

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 29/04/21 14:30 יז באייר התשפא

המהומות בלוד: התושבים דורשים יחידת משטרה מיוחדת
תוצאות פיצוץ בלוד השנה, צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

בעקבות הפשיעה החמורה בלוד והפגיעה בחפים מפשע באירועי אלימות וירי, תושבי העיר מבקשים מהשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, להקים יחידת יואב שפלה שמקום מושבה הקבוע יהיה בלוד. התושבים מתקוממים על האירועים הקשים, בייחוד בשנה וחצי האחרונות, הפוגעים בביטחונם ומסכנים את שלומם. 

תושבי העיר ערכו מפגש חירום בו עמדו על דרישתם לייצר הרתעה כלפי העבריינים הפוגעים בתושבים, ולמגר בצורה מקיפה ויסודית את מוקדי הפשיעה בעיר ותופעת הירי. לטענתם, אין מנוס מלהקים יחידת יואב שפלה בלוד. "התפקיד של הממשלה לתת לתושבי לוד את הדבר הבסיסי ביותר- ביטחון. אמיר אוחנה, הדרישה שלנו היא ממך", אמרו התושבים.

"אנחנו דורשים כוח משטרתי ייעודי עם כל הכלים המבצעיים, ההכשרה המתאימה, והכלים המודיעיניים לביצוע המשימה", ציינו התושבים בישיבת החירום, והודיעו כי הם תומכים באולטימטום שהציב ראש העירייה יאיר רביבו, לפיו אם תהיה התערבות של המשטרה והמשרד לביטחון פנים אז הוא יורה לחסום כבישים רבים בהם כביש הגישה לנתב"ג. "אנחנו מצטרפים למחאה ונותנים את כל הגב והתמיכה לראש העיר במאבקו למעננו".


להורדת הקובץ