מחבלים השליכו אבנים לעבר נהג אוטובוס שנכנס למזרח ירושלים

נהג אגד ומשפחתו נכנסו עם האוטובוס לשכונת עיסאוויה במטרה לקצר את הדרך. לאוטובוס נגרם נזק רב, ואף החלו הצתה בתוכו, הנהג ומשפחתו הצליחו להיחלץ ללא פגע בזכות התערבות המשטרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/21 22:17 כח בניסן התשפא

מחבלים השליכו אבנים לעבר נהג אוטובוס שנכנס למזרח ירושלים
ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

הזירה במזרח ירושלים ממשיכה לתסוס: נהג אגד אסף את משפחתו באוטובוס שבאחריותו, במהלך הנסיעה החליט לקצר את דרכו דרך שכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים. אלא שהאוטובוס הותקף בעת נסיעתו בתוך השכונה, בידוי אבנים על ידי מחבלים. הנהג הזעיק את כוחות המשטרה ואלו הגיעו לאזור וסייעו לו להימלט יחד עם המשפחה ללא פגע. עד שהמשטרה החלה להשיב את הסדר על כנו האוטובוס ניזוק מבחוץ על ידי אבנים אך גם בתוכו החלו להצית אותו.

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה אודות אוטובוס בו הנהג ומשפחתו שנכנס אל תוך שכונת עיסוויה במזרח ירושלים במטרה לקצר את הדרך. בעת כניסת האוטובוס למקום החל יידוי אבנים לעברו ונגרם לו נזק רב. הנהג ומשפחתו נמלטו מהאוטובוס וחברו לכוחות בסמוך, אין נפגעים".

ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לתקיפת האוטובוס בשכונת עיסוואייה בירושלים: "לאט לאט אבל בטוח אנחנו מאבדים את השליטה בירושלים. לא יתכן שבירושלים בירת ישראל אובדן המשילות יגיע למצב כה חמור של תקיפת נהג אוטובוס בבקבוקי תבערה ובאבנים. אני קורא למשטרת ישראל לשים את ידה על הפורעים ולהשיב את המשילות בשכונות ירושלים".