חיילי צה"ל סיכלו פיגוע ברצועת עזה: מחבל נתפס עם מטען וסכין

תצפיות צה"ל זיהו אמש מחבל מתקרב לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. לוחמים הוקפצו לנקודה ועצרו את המחבל תוך זמן קצר. הלוחמים מצאו מטען שהיה על גופו של המחבל וסכין שהשליך במרחב | צפו בתמונות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/09/20 10:05 יד באלול התשפ

חיילי צה"ל סיכלו פיגוע ברצועת עזה: מחבל נתפס עם מטען וסכין
ארכיון, צילום: פלאש 90. חסן ג'די

לוחמי צה"ל סיכלו פיגוע. דובר צה"ל עדכן הבוקר (ה) כי הפלשתיני החשוד שנעצר אמש לאחר שחצה את גדר המערכת ברצועת עזה - נשא עמו מטען חבלה וסכין. בהודעת דובר צה"ל אמש, נכתב: "לפני זמן קצר, עצרו לוחמי צה"ל חשוד שחצה מדרום רצועת עזה לשטח ישראל, סמוך לגדר המערכת. הלוחמים מצאו סמוך לנקודת המעצר חפץ חשוד. החשוד מתוחקר על ידי הכוחות והחפץ החשוד בבדיקה. פרטים נוספים בהמשך".

הבוקר כאמור פרסם דובר צה"ל כי חיילי צה"ל סיכלו פיגוע שעצרו את המחבל ואיתרו בסביבתו מטען חבלה וסכין. בהודעה הבוקר, נכתב: "תצפיות צה"ל זיהו מחבל מתקרב לגדר המערכת, הלוחמים שקפצו לנקודה עצרו את המחבל תוך זמן קצר ומצאו מטען וסכין במרחב. לא נשקפה סכנה ליישובים הסמוכים. המחבל הועבר לחקירת כוחות הביטחון". 

נזכיר כי בתחילת השבוע הושגו הבנות בין ישראל לארגון הטרור חמאס, בתיווך קטארי. במסגרת ההבנות והוחלט על חזרה לרגיעה. מתאם פעולות הממשלה בשטחים (מתפ"ש) מסר כי הוחלט על החזרת פעילות מעבר כרם שלום לשגרה. בנוסף, מרחב הדיג ברצועה הוחזר ל-15 מיילים ימיים.

המטען שנשא המחבל

המטען שנשא המחבלצילום: דובר צה"ל

הסכין

הסכיןצילום: דובר צה"ל