שר הביטחון: "אם חמאס לא יפסיק בשיגור בלוני התבערה - נגיב בעוצמה"

בני גנץ סייר היום בפיקוד העורף ועמד על התקדמות הקמת מפקדת הקורונה. במהלך הביקור שוחח עם אנשי מילואים והוצגה בפניו התכנית לתחילת הפעלת המפקדה בימים הקרובים: "היעילות תלך ותשתפר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/20 13:13 כא באב התשפ

שר הביטחון: "אם חמאס לא יפסיק בשיגור בלוני התבערה - נגיב בעוצמה"
גנץ בסיור בפיקוד העורף, היום, צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, ערך היום (ג') דיון חיתוך מצב בפיקוד העורף בנוגע להתקדמות הקמת מפקדת הקורונה. בדיון השתתפו מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, וראש מפקדת הקורונה, תא"ל ניסן דוידי. במהלך הביקור שוחח עם אנשי מילואים והוצגה בפניו התכנית לתחילת הפעלת המפקדה בימים הקרובים.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ אמר בביקורו בפיקוד העורף: "אני נמצא כאן במפקדת הקורונה החדשה שהחלה לפעול. אנחנו נראה את ההישגים בימים הקרובים, קצב הפעולה שלה ילך ויגבר, היעילות שלה תלך ותשתפר, התוצאות תהיינה יותר טובות". 

גנץ התייחס בביקורו גם לטרור הבלונים מרצועת עזה: "חמאס מאפשר להמשיך להפריח בלוני תבערה ובלוני נפץ למדינת ישראל, אנחנו לא מוכנים לקבל את זה וסגרנו את מעבר כרם שלום כתוצאה מכך. טוב יעשו אם יחדלו מלהפר את הביטחון והשקט במדינת ישראל. אם זה לא יקרה – נצטרך להגיב, ובעוצמה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן