בתגובה לבלוני הנפץ: צה"ל תקף בעזה

כלי טיס של חיל האוויר תקפו תשתית תת קרקעית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לבלוני הנפץ ששוגרו היום על ידי מחבלים מרצועת עזה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/08/20 23:38 טז באב התשפ

בתגובה לבלוני הנפץ: צה"ל תקף בעזה
ארכיון, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מטוס קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (ה') תשתית תת קרקעית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך היום. כך נמסר מדובר צה"ל. הפלשתינים בעזה מדווחים על מל"טים בשמי עזה. 

במהלך היום, מחבלים שיגרו 13 בלוני תבערה משטח הרצועה לעבר ישראל שהציתו שריפות בגזרה הדרומית. מוקדם יותר היום התקבל במשטרת ישראל דיווח כי באזור התעשייה בערד אותר בלון אליו מחובר פריט מעורר חשד. מבדיקת החבלן המשטרתי עלה כי מדובר במטען חבלה בעל מנגנון השהייה והוא נוטרל.

https://twitter.com/GNNANOW/status/1291475124059856898?s=19 

נזכיר כי ביום ראשון בלילה, בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה לעבר שדרות, תקפו מטוסי חיל האוויר יעדים של ארגון הטרור חמאס בעזה. בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "במהלך התקיפה הותקפו אתר לייצור בטון המשמש לחפירת תשתיות תת קרקעיות ובנוסף הותקפו תשתיות תת קרקעיות של ארגון הטרור חמאס". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן