ניסיון פיגוע במחסום חווארה

מחבל חמוש בסכין זרק אבנים על רכבו של תושב איתמר. שנפצע קל ופונה לבית החולים בילינסון. הפצוע סיפר: "הייתי בדרך לקניות באריאל, פתאום כשהייתי בככר התקרב אלי אדם וזרק עלי סלע. נפצעתי בפנים ובכתף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/19 11:07 כז בניסן התשעט

ניסיון פיגוע במחסום חווארה
רכבו של הפצוע, צילום: חננאל אלקיים

פלסטיני חמוש בסכין התנפל על תושב איתמר וזרק עליו אבנים. הפצוע (23) פונה לטיפול בבית החולים בילינסון. הפצוע, אייל ורצברגר, אב לתינוק בן 3 חודשים היה בדרכו לקניות לכבוד שבת באריאל.

הפצוע אייל ורצברגר סיפר: "הייתי בדרך לקניות באריאל, פתאום כשהייתי בככר התקרב אלי אדם וזרק עלי סלע. נפצעתי בפנים ובכתף. הייתי רוצה שממשלת ישראל תיצור הרתעה שתאפשר לנו לחיות כאן בשקט כמו שמגיע לכל אדם במדינת ישראל"

ראש המועצה האזורית שומרון, אמר בתגובה לפיגוע: "ממשלת ישראל חייבת להתעשת להחזיר את ההרתעה,  לא יכול להיות שבאותן איזור, באותו כביש, בתוך  מספר שבועות קורה אותו נסיון פיגוע, אבנים וסכין. זה כביש מרכזי, במדינת ישראל, ואנחנו לא מוכנים לקבל כאזרחים מצב שאין הרתעה. האירוע הזה נגמר בפצוע בנס.

אני קורא לראש הממשלה לשר הביטחון, לפיקוד של צהל, להחזיר את ההרתעה, ולהתחיל לפעול כנגד הרשות הפלסטינית, שהיא זו שמחנכת מסיתה בתקשורת ומשלחת את רוב הפיגועים שיש במדינת ישראל בשנים האחרונות. אנחנו לא מוכנים שתושבינו יהיו הפקר".