תלמידי הישיבה שברו שיא וקיבלו פרגון מרוני גמזו

תלמידי ישיבת ״מעלה אליהו״ הצמודה לבית החולים איכילוב קיבלו על עצמם להתגייס למען חולי סרטן המטופלים בבית החולים ושברו שיא | רוני גמזו: "תלמידי הישיבה הסמוכה אלינו מצילים חיים כל יום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/22 11:03 כו באדר ב'

תלמידי הישיבה שברו שיא וקיבלו פרגון מרוני גמזו
ראש הישיבה הרב חיים גנץ ותלמידי הישיבה באיכילוב, צילום: ליאור צור, דוברות איכילוב

הישיבה הגבוהה מעלה אליהו בתל אביב נמצאת בסמוך לבית החולים איכילוב בתל אביב, בין הישיבה לבית החולים יש קשר שנשען על התנדבויות ארוכות שנים של תלמידי הישיבה בבית החולים, בעיקר בשבתות ובחגים, אבל מספר תלמידים לקחו את ההתנדבות צעד קדימה ושברו שיא בבית החולים איכילוב.

לרגל יום המעשים הטובים, תכירו את משה, ישורון, אור ושריה, תלמידי הישיבה ״מעלה אליהו״ הצמודה לבית החולים איכילוב שקיבלו על עצמם להתגייס למען חולי סרטן המטופלים בבית החולים והם שיאני תרומת טסיות דם של איכילוב. משה צבי בראלי תרם מעל 120 מנות בלא פחות מ-60 פעמים; ישורון דבוש תרם 100 מנות בכ- 40 פעמים, ואור כץ ושריה שוגרמן תרמו מעל 50 מנות כל אחד.

פרופ׳ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב מסר: ״תלמידי הישיבה הסמוכה אלינו מצילים חיים כל יום מחדש. התרומות שלהם מאפשרות הצלת חיים יומיומית כאן באיכילוב כולל בתקופת הקורונה אז סבלנו ממחסור אדיר והם בכל קריאה נרתמו ובאו מיד. הבחורים המצוינים האלו הם הדוגמא למעשים טובים שנעשים בשקט ובצנעה כל יום בשנה והשנה הזו ביום המעשים הטובים בחרנו לעלות את סיפורים של תלמידי הישיבה הסמוכה ולומר להם תודה״.

הרב חיים גנץ ראש הישיבה הוסיף: "זכות גדולה בעבורנו להיות חלק מהצלת החיים הגדולה של איכילוב, יש לנו כאן מעל 200 תלמידים שנמצאים לרשותכם לכל דבר הקשור בהצלת חיים, נקווה שנמשיך את השותפות יחד בעשיה למען הכלל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן