התפרצות בבית ספר דתי בירושלים: למעלה מ-60 בנות נדבקו בקורונה

התפרצות קורונה חמורה בבית הספר הדתי אוולינה דה רוטשילד שבעיר ירושלים, 62 תלמידות נדבקו בקורונה והלימודים במוסד כולו יעברו למתכונת למידה מרחוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/21 14:13 יב בטבת התשפב

התפרצות בבית ספר דתי בירושלים: למעלה מ-60 בנות נדבקו בקורונה
אילוסטרציה, צילום: Chen Leopold/FLASH90

העלייה במספר החולים מגיעה למוסדות הסרוגים.בבית הספר אוולינה דה רוטשילד שבירושלים ארעה הדבקה המונית ולא פחות מ-62 בנות נמצאו חיוביות לנגיף הקורונה. מדובר בבית ספר ממלכתי דתי מוכר בעיר, גם שני אנשי צוות נדבקו בנגיף.

בעקבות ההדבקה הגבוהה הוחלט על ידי מנהלי המוסד כי הלימודים במוסד כולו יעברו למתכונת של למידה מרחוק. מבצע דיגום שהתקיים במוסד חשף את הנתונים הגבוהים, יתכן שגם בשבוע הבא הלימודים במוסד יתקיימו במתכונת של למידה מרחוק. כך פורסם באתר Ynet.

בתוך כך, הבוקר (ה') פרסמו אנשי משרד הבריאות כי 741 מאומתים חדשים לקורונה התגלו אתמול מתוך 95,764 נבדקים לגילוי הנגיף. כמו כן, נכון לשעה זו ישנם 80 חולים שמצבם מוגדר קשה מתוכם 42 מונשמים. 

תקלות באכיפת הכניסה לארץ

מטה ההסברה הלאומי למאבק בנגיף הקורונה פרסם הבוקר באופן חריג כי בשל תקלה טכנית לא ניתן בשלב זה למלא טופס הצהרת נוסע נכנס. לפיכך, באופן זמני יורשה ישראלי וזר בעל אשרת שהייה, לעלות למטוס רק בכפוף להצגת תוצאת בדיקת pcr שלילית שנעשתה במהלך 72 שעות שלפני ההמראה או בדיקת אנטיגן שלילית שנעשתה במהלך 24 שעות שלפני ההמראה.

כל השבים לישראל נדרשים לבצע בדיקת PCR עם כניסתם לישראל ולהיכנס לבידוד:  
מחוסן או מחלים – יוכלו לצאת מבידוד לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה – 3 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון). 

מחוסן/מחלים המגיע ממדינה אדומה יכנס לבידוד של 7 ימים ויוכל לצאת מבידוד לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה– 7 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון). 

מי שאינו מחוסן או מחלים – יוכל לצאת מבידוד רק לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה – 7 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון).