עוד הבטחת בחירות: תוקם ישיבת הסדר ביד בנימין?

רגע לפני הבחירות למועצה האזורית נחל שורק, המועמדים ממשיכים לספק הבטחות בחירות לקהל המצביעים. אחד המועמדים המובילים, שי רייכנר הודיע כי יפעל להקמת ישיבת הסדר חדשה ביישוב הגדול במועצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/21 15:16 כח באלול התשפא

עוד הבטחת בחירות: תוקם ישיבת הסדר ביד בנימין?
תוקם ישיבת הסדר חדשה ביד בנימין?. למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

הבחירות למועצה אזורית נחל שורק מתקרבות בצעדי ענק והמועמדים ממשיכים בקמפיין שלהם בדרך לתפקיד הנכסף. המועמד שי רייכנר סיפק בשבוע האחרון הבטחת בחירות מסקרנת כשהודיע כי עם היבחרו לתפקיד ראש המועצה, הוא יפעל להקמתה של ישיבת הסדר חדשה ביישוב המרכזי שבמועצה, יד בנימין. יש לציין כי במקום כבר פועלת הישיבה הגבוהה 'תורת החיים'. 

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב רייכנר: "ישיבת הסדר חדשה ביד בנימין תביא רוח חדשה ליישוב, ותחזק משמעותית את עולם התורה ואת המשפחות המתגוררות בו. הקמת הישיבה תביא עימה מטבע הדברים צעירים איכותיים רבים שיחיו ויסתובבו בינינו כאן ביד בנימין, ויפיחו בו רוח צעירה ורעננה".

שי רייכנר

שי רייכנר, צילום: דניאל רוזנברג

 

"כיום אין ביד בנימין, או בכלל ביישובי מועצת נחל שורק, ישיבת הסדר כלשהי", הסביר רייכנר, "זה יוצר מצב בו כל בני הנוער המשתייכים לציונות הדתית המסיימים את לימודיהם בישיבה התיכונית, עוברים ללמוד בישיבות או מכינות מרוחקות, ובמקרים רבים אף קובעים את ביתם בהמשך בסמוך לאותם ישיבות, וכך נוצר מצב בו צעירים רבים עוזבים את המקום. הקמתה של ישיבת ההסדר איכותית, תביא להיפוך במגמה השלילית הזו ותביא ברכה רבה למקום".

"אנו נמצאים כעת בשלבים מתקדמים בתכנית ובשיח עם מספר רבנים מובילים בציונות הדתית המסייעים לנו, ומיד לאחר הבחירות, עם היבחרי לתפקיד, נחל בהליך מואץ לקידום הפרויקט החשוב והמשמעותי הזה", חתם.