אחרי 92 שנה שינוי בחולצת התנועה של הקומונריות

בתנועה הדתית מובילים קמפיין ארוך סביב הקומונריות בסניפים, חמש שנים לאחר שהחלו בתהליך, בתנועה מודיעים על שינוי קטן אחרי 92 שנה: "הקומונריות שלנו מרגישות לאט לאט את השינוי האדיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/21 18:11 כח בתמוז התשפא

אחרי 92 שנה שינוי בחולצת התנועה של הקומונריות
השרוך החדש, צילום: בני עקיבא

תנועת בני עקיבא מציינת בימים אלו 5 שנים לתחילתו של תהליך בכל נושא הקומונה בתנועה. לרגל ציון התאריך ומתוך מחשבה להוקיר ולהעצים את מקומה של הקומונרית  התנועה החליטה על מיתוג שונה בנראות של הקומונריות. לאחר למעלה מ-90 שנה קומונריות בני עקיבא יוסיפו החל מהשבת הקרובה שרוך סגול לשרוך הכחול המסורתי בחולצת התנועה. השרוך ילווה אותן לתקופת הקומונה ויישאר למזכרת בסיומה של תקופה זו.

בבני עקיבא פיתחו תכנית מיוחדת בשם "עוגנים"- לליווי אישי של הקומונריות, התנועה מספרת כי הגדילה באופן משמעותי את מספר הרכזות והרכזים המלווים, עיבתה את המערך הסוציאלי המלווה, בנתה מעטפת מיוחדת "פינוקים" ויחס אישי מיוחד, צמצמה את העומס ההיקפי על הקומונריות כדוגמת יום חופשי נוסף ב"תקן בוקר" לקומונריות שנה שניה, הנחות בפסיכומטרי לבוגרות קומונה, הרחבת המעטפת של משפחות מאמצות, מתיחת פנים לתהליך הגיוס והנגשתו למועמדות ועוד.

הפעילות הכוללת הביאה, כאמור, להשפעה בשטח, כאשר השנה הגיע מספר הקומונריות בסניפים לשיא של 320, וכעת ברישום לשנה הבאה כבר נשבר שיא במספר הקומונריות שישרתו שנה שניה למעלה מ-100 בשלב זה.

ראש מחלקת משאבי אנוש בבני עקיבא, נועם הכהן אוריה התייחס לשינוי במראה ואמר כי: הקומונריות שלנו מרגישות לאט לאט את השינוי האדיר שנעשה בשנים האחרונות-  וכעת חשוב לנו כי שותפינו והקומונריות לעתיד יידעו שבני עקיבא זאת משפחה אמיתית שתמשיך להשקיע מאמצים רבים בליווי צעד אחרי צעד לאורך כל השירות. לא סיימנו, עוד עבודה רבה לפנינו אבל אנחנו בדרך, ובדיוק בגלל זה השותפות של כולם קריטית להצלחה".


מזכ"ל בני עקיבא על אסון מירון, ארכיון.