"שמשהו חדש יתחיל גם אצל הדרוזים"

ח"כ אורי אריאל ערך ביקור ביישובים דרוזים ובדואים, חלק ממסע הבחירות של "הבית היהודי" שמשתדל לקרוץ גם למיעוטים בישראל. במפגש עם נציגי העדה הבדואית אמר אריאל: "לא מגיע לכם מילימטר פחות מלילדיי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 07/01/13 19:46 כה בטבת התשעג

"שמשהו חדש יתחיל גם אצל הדרוזים"
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ אורי אריאל, מספר 2 ברשימת ”הבית היהודי“ לכנסת, ערך היום (ב‘) ביקור ביישובים דרוזים ובדואים בצפון הארץ ונפגש עם בכירי העדה. בין היתר נועד ח“כ אריאל עם חאלד פארס, סגן ראש מועצת ראמה ואלוף משנה במיל' גדעון עבאס, חבר המועצה לביטחון ישראל וממקימי התנועה הציונית הדרוזית.

זה היה מפגש מפתיע עבור ח“כ אריאל, נציג ”הבית היהודי“, חלק ממסע הבחירות שקורץ גם לבדואים ולדרוזים. אחד מהם, אחמד פלאח משבט אל-הייב הדרוזי, אמר לאריאל: ”אנחנו איתך. אנחנו רוצים שהסיסמא שלכם תעבוד. שמשהו חדש יתחיל גם עם העדה הבדואית“.

במהלך המפגש עלו גם הבעיות מהן סובלת העדה הבדואית ביניהן: עזרה לחיילים משוחררים, עזרה בשיוויון במעמד בחברה הישראלית, היתרי בניה ועוד. אריאל הקשיב, ואמר כי הוא ”רואה את הכאב שלכם כאשר ילדיכם עושים צבא בהתנדבות, סיכנו את חייהם ובסוף מתקשים למצוא עבודה ולהשתלב בחברה הישראלית, זוהי בושה בשבילנו. נעשה עוול וכעת חובה לתקן למען עתיד הילדים. כעת אתם תבחנו אותנו במעשים. לא מגיע לכם סנטימטר פחות ממה שמגיע לילדים שלי“.