קצובר ללפיד: מה, המתנחלים הם לא חלק ממעמד הביניים?

יו"ר ועד מתיישבי השומרון תקף את יו"ר "יש עתיד" בעקבות ביקורת שמתח לפיד נגד השקעת המדינה בהתנחלויות. "רובנו חיים במעמד הביניים שאתה מתיימר לייצג", כתב קצובר

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 16/01/13 15:19 ה בשבט התשעג

קצובר ללפיד: מה, המתנחלים הם לא חלק ממעמד הביניים?
ועד מתיישבי השומרון, צילום: ועד מתיישבי השומרון

בני קצובר, יו“ר ועד מתיישבי השומרון, יוצא היום (ד‘) להגנת יו“ר ”הבית היהודי“ נפתלי בנט ותוקף את יאיר לפיד בעקבות ביקורת שמתח נגד ההשקעה בהתיישבות.

קצובר הגיב לדין ודברים בין בנט ללפיד שהתרחש בפייסבוק. בנט יצא השבוע נד שליטת הוועדים הגדולים במשק ולפיד, בתגובה, כתב לו כי הוא מסכים עם דבריו אך תוהה האם ”המיליארדים שהולכים על כבישים חדשים להתנחלויות מבודדות מחוץ לגושי הישובים הם לא חלק מהבעיה? האם גדוד מילואים ששומר על 3 משפחות במאחז בלתי חוקי אינו ניצול פוליטי של משאבי המדינה?".

קצובר, כאמור, השיב היום ללפיד וטען כי "בשטחי יהודה ושומרון חיים אזרחי מדינת ישראל ועד שיוחלט אחרת הם שם. אני תופס כי כל השקעה בתשתיות ברבבה או פדואל או איתמר מגיעה לתושבים כמו שמגיע לתושב חולון, כרמיאל או קיבוץ גרופית. אנו שותפים בחובות, משלמים מיסים, עובדים לפרנסתנו, מתגייסים באחוזים גבוהים ליחידות קרביות ואם אתה רואה בנו ציבור בפני עצמו, הרי שאין ספק שאנחנו אחד הציבורים הנאמנים ביותר למדינה".

קצובר לא נשאר חייב והפנה אף הוא שאלה ללפיד, כחלק מדיון הפייסבוק שנוצר: "רובנו חיים במעמד הביניים שאתה מתיימר לייצג. אחזיר את הכדור אליך בשאלה: במה תרצה לחתוך? בכבישים? ואיך יגיע הביתה אותו מעמד ביניים? בחינוך? האם בית ספר אינו דרישה מינימאלית אליה מחויבת הממשלה בחוק לדאוג גם לילדינו? מדוע אתה עושה את ההפרדה בין מעמד ביניים למתנחלים? אנחנו גם מעמד הביניים".

עוד הוסיף קצובר לטעון כי ציבור המנתחלים שותף בנטל של מדינת ישראל, שזהו אחד מעקרונותיו של לפיד במצע הבחירות. בסוף דבריו הוסיף בנימה אישית "אמנם סיפרתי לך את הדברים בביקורך אצלי, כנראה התעלמת מהאינפורמציה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן