קמפיין הבחירות של "עם שלם" יתמקד בגיוס חרדים לצה"ל

במסיבת עיתונאים שערך ח"כ הרב חיים אמסלם, הוצג קמפיין המפלגה שיתנהל תחת הכותרת "בחירה של אמיצים". הרב אמסלם: "ש"ס מייצרת עוני לטובת שעבוד הציבור החרדי למלגות שלה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/12/12 16:11 ד בטבת התשעג

קמפיין הבחירות של "עם שלם" יתמקד בגיוס חרדים לצה"ל
עם שלם, צילום: עם שלם

מפלגת ”עם שלם“ השיקה היום (ב‘) את קמפיין הבחירות שלה לכנסת ה-19, תחת הכותרת ”בחירה של אמיצים“. במוקד הקמפיין תעמוד סוגיית גיוס החרדים לצה“ל, בשלטי חוצות עליהם תתנוסס תמונתו של יו“ר המפלגה, ח“כ הרב חיים אמסלם, ותחת הכותרת ”חרדים בצבא זה לא בשמיים“.

(גיוס חרדים ולימודי ליבה. מסיבת העיתונאים, היום. צילום: עם שלם)

עוד מתכוונים במפלגה לקדם ערכים נוספים כמו יהדות מתונה, ציונות-חרדית וצדק חברתי. במסיבת עיתונאים שערכו במפלגה, הוצג סקר שנערך על ידי מכון הסקרים של רפי סמית, ממנו עולה כי 43% מקרב מצביעי ש“ס תומכים בדעותיו של הרב אמסלם בנוגע ללימודי ליבה בבתי הספר. נתון מעניין נוסף שהוצג במסיבת העיתונאים מלמד על כך ש-7% מכלל הציבור מתכוון להצביע ל“עם שלם“. עם זאת, הסקרים האחרונים מצביעים על כך ש“עם שלם“ מתנדנדת על אחוז החסימה וכלל לא ”שואבת“ מצביעים מש“ס.

הרב אמסלם אמר היום במסיבת העיתונאים כי הוא חש "תחושת שליחות היסטורית לייצר גשר בין כל חלקי ומגזרי העם, ואת זה נשיג על ידי חזרה ליהדות מתונה שתתקן את העיוותים החברתיים הגדולים שנוצרו כאן בעטיים של גורמים פוליטיים שכבלו במשך שנים את ממשלות ישראל לרצונם בניגוד לדעתו של רוב ככלל ישראל". לדבריו, "ש"ס מייצרת את העוני. היא יצרה ציבור שמשועבד למלגות ואת הצדקות שלה".