"עוצמה לישראל": לפסול את המפלגות הערביות מריצה לכנסת ה-19

חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי פנו לועדת הבחירות המרכזית בבקשה לפסול את רשימות "בלד" ו"רע"ם-תע"ל", בטענה כי חברי הכנסת הנמנים עליהן מקיימים קשרים ותומכים גם בארגוני טרור והסתה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/12/12 13:46 כה בכסלו התשעג

"עוצמה לישראל": לפסול את המפלגות הערביות מריצה לכנסת ה-19
אליהו אבניאל, צילום: אליהו אבניאל

ראשי מפלגת ”עוצמה לישראל“, חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי, פנו היום (א‘) לועדת הבחירות המרכזית בבקשה לפסול את רשימת ”בלד“ לכנסת, עליה נמנים חברי הכנסת חנין זועבי וג‘מאל זחאלקה, כמו גם את רשימת ”רע“ם-תע“ל“ עליה נמנים חברי הכנסת אברהים צרצור ואחמד טיבי.

השניים צירפו לבקשתם עשרות אזכורים לפעולות שונות של חברי הכנסת הנמנים עם מפלגות אלה ובין היתר חומר על אירועי המשט בעזה, נאום השהידים של אחמד טיבי, והצהרתו של טיבי בתוכנית ערב חדש ולפיה: "כמו שאתם לוחצים על אסירים בבתי הכלא שלנו, אנחנו נלחץ על גלעד שליט". בפנייתם ציינו חברי הכנסת מ“עוצמה לישראל“ כי קיים קשר ברור בין הח“כים הערביים לבין ארגוני טרור.

”הוכח מעבר לכל ספק כי נציגי הרשימות תומכים במאבק מזוין של מדינת אויב או של ארגוני טרור נגד מדינת ישראל“, טענו בפניית ”עוצמה לישראל“, ”הם מבקרים במדינות אויב ותומכים בצוררי ישראל. כל מדינה נורמלית הייתה מונעת אפשרות של רשימות התומכות ומזדהות עם אויביה, לפעול מתוך הכנסת. לא ייתכן כי חברי כנסת מתוך כנסת ישראל יסייעו לאויב במלחמה ושלא בשעת מלחמה, יסיתו נגד המדינה ומוסדותיה, יקראו למאבק מזויין בישראל, ויותר להם להתמודד לכנסת בשם הדמוקרטיה“.