"עוצמה לישראל" ו"עם שלם" נותרו מחוץ לכנסת

עו"ד איתמר בן גביר הודה לפעילי מפלגתו שעבדו "בתנאים קשים ובלתי אפשריים רק למען האידיאולוגיה". הרב חיים אמסלם לא מתחרט על דרכו: "40 אלף האזרחים שהצביעו בעבורי נותנים לי את הכוח להמשיך בעשייה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 23/01/13 13:34 יב בשבט התשעג

"עוצמה לישראל" ו"עם שלם" נותרו מחוץ לכנסת

תוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-19 קבעו כי ”עוצמה לישראל“ ו“עם שלם“ של הרב חיים אמסלם, נותרו מחוץ למערכת הפוליטית לאחר שלא עברו את אחוז החסימה.

עו“ד איתמר בן גביר, מבכירי ”עוצמה לישראל“ ומי שעומד מאחורי קמפיין המפלגה, התייחס היום לתוצאות הבחירות וביקש להודות לתומכי המפלגה, שהצליחו להביא אותה קרוב-מאוד-מאוד לאחוז החסימה. ”הייתה מסירות נפש עצומה“, אומר בן גביר, ”הפעילים עבדו בתנאים קשים וכמעט בלתי אפשריים, בלי עניין של כסף אלא אך ורק אידיאולוגיה“.

בן גביר העריך כי בקרוב יתכנסו ראשי המפלגה, ח“כ מיכאל בן ארי וח“כ אריה אלדד, כדי לנתח ”לבדוק ולשאול את עצמנו איפה טעינו, איזה ציבור נתן בנו אמון ומי לא התחבר אלינו“. בן ארי עצמו הודה לפעילים ואמר כי הוא ”לא מתחרט על הדרך, על האמונה ועל הערכים“. הוא הבטיח כי ”נלחמנו ונמשיך להיאבק למען מדינה יהודית - מחוץ לכנסת“.

הרב ח“כ חיים אמסלם, שמפלגתו ”עם שלם“ לא עברה את אחוז החסימה, ביקש אף הוא להודות לתומכיו. ”אמנם לא עברנו את אחוז החסימה, אבל הצביעו לנו מעל 40,000 אמיצים וזה ממלא אותי גאווה“, אמר הרב אמסלם, ”אני מבטיח לכם שקולכם הרם שהשמעתם בהצבעתכם לא יהיה לשווא והוא נותן לי את הכח להמשיך“. הרב אמסלם אמר כי בכוונתו ”לעבוד קשה למען העם והמדינה והאמת שלנו עוד תנצח“.