סער: התקשורת תומכת בבית היהודי כדי להחליש את הליכוד

השר גדעון סער השתתף בכנס פעילי ליכוד מהציונות הדתית וטען כי "התקשורת עכשיו תומכת בבנט, אך יום אחרי הבחירות היא תכתוש אותו יום-יום. הכל כדי לפורר את המחנה הלאומי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 10/01/13 11:36 כח בטבת התשעג

סער: התקשורת תומכת בבית היהודי כדי להחליש את הליכוד
יחצ, צילום: יחצ

למעלה מ-150 פעילים ורכזים של ”הליכוד“ מכל רחבי הארץ, השתתפו אמש (ד‘) בערב פעילים של הציונות הדתית, שהתקיים בגבעת שמואל. הכנס נערך כחלק מעשרות מפגשים המתקיימים מידי שבוע, בהם חברי כנסת ושרים מהליכוד נפגשים עם הציבור הדתי לאומי בהתיישבות ובערים.

השר גדעון סער, שהשתתף בכנס יחד עם ח“כ זאב אלקין, אמר כי "יש חשיבות מאוד מאוד גדולה במאמץ של כל אחד ואחת מכם בשלושה עשר הימים שנשארו. ויש לנו את פרק הזמן שמאפשר לנו עד הבחירות להגיע לאותה עוצמה שנדרשת לנו. והעוצמה הנדרשת היא להמשיך את העשייה".

השר סער הוסיף כי "הציבור הדתי לאומי שווה בין שווים כשמדובר בתחום הביטחוני, הכלכלי, בחינוך, בהתיישבות ובעצם בכל תחומי החיים. הגיע הזמן שהציבור הדתי לאומי 'יפסיק להישען על קביים' של מפלגות סקטוריאליות. שינויים משמעותיים במערכת החינוך, כמו הבאת תלמידים לסיורים במערת המכפלה יכולה להתבצע רק מתנועה עממית רחבה שכוללת דתיים וחילונים".

בהתייחסות למפלגת ”הבית היהודי“ ציין סער כי הוא ”מזהה הירתמות תקשורתית בעד רשימות שנמצאות בימין. אם זה כל כך טוב לארץ ישראל ולמחנה הלאומי, איך זה יכול להיות שהם כל כך תומכים בזה בהתלהבות. ומה יקרה ביום אחרי הבחירות? יכתשו אותם יום יום. זה הכל רק בשביל להחליש את הליכוד, להחליש את נתניהו להחליש את המחנה הלאומי - לפורר“.