"כח להשפיע" של הרב אמנון יצחק מגיעה ל-4 מנדטים

כך על פי סקר שפורסם ברשת ב‘. על פי הסקר, המפלגה שואבת את כוחה בעיקר מהליכוד-ביתנו ומש"ס. במפלגתו של הרב אמנון יצחק עדיין מקווים למספר "דו ספרתי של מנדטים"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 10/01/13 14:22 כח בטבת התשעג

"כח להשפיע" של הרב אמנון יצחק מגיעה ל-4 מנדטים
צילום מסך, שופר, צילום: צילום מסך, שופר

לראשונה מגיעה מפלגתו של הרב אמנון יצחק, ”כח להשפיע“, לארבעה מנדטים - כך על פי סקר שפורסם היום (ה‘) ברשת ב‘ של ”קול ישראל“. על פי הסקר, פוטנציאל המנדטים של המפלגה גדול אף יותר מסך המנדטים שהיא מחזיקה בו כעת. במפלגה הגיבו לסקר והביעו תקווה כי יצליחו להשיג ”מספר דו ספרתי של מנדטים“. על פי הנתונים, ”כח להשפיע“ מצליחה לשאוב מנדטים בעיקר מהליכוד-ביתנו ומש“ס.

גם ”עוצמה לישראל“ של ח“כ אריה אלדד ומיכאל בן ארי מצליחה לעבור את אחוז החסימה ולהגיע לשני מנדטים, יחד עם ”קדימה“. יתר הנתונים: הליכוד ביתנו - 34, העבודה - 17, הבית היהודי - 14, יש עתיד - 9, שס - 9, התנועה - 7, יהדות התורה - 7, מרצ - 4; חד"ש - 4; רע"ם-תע"ל - 3, בל"ד - 3.

מנגד, סקר שפורסם בערוץ 1 על ידי הסוקר רפי סמית, מצביע על נתונים שונים: הליכוד ביתנו - 33, העבודה - 18, הבית היהודי - 14, שס - 10, יש עתיד - 10, התנועה - 9, יהדות התורה - 6, מרצ - 5, קדימה - 2, עוצמה לישראל - 2, אמסלם - 2, המפלגות הערביות - 9.