יש לפיד לדתיים: עליזה לביא והרב פירון בצמרת רשימת ”יש עתיד“

יאיר לפיד מתכוון לפנות אל הציבור המתון במגזר הדתי-לאומי באמצעות שני נציגים בכירים בצמרת רשימת מפלגתו לכנסת. גורם במפלגה: ”מי שלא יצביע לבנט, יוכל להצביע ללפיד“

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 02/12/12 07:54 יח בכסלו התשעג

יש לפיד לדתיים: עליזה לביא והרב פירון בצמרת רשימת ”יש עתיד“
יש עתיד, צילום: יש עתיד

יו“ר מפלגת ”יש עתיד“, יאיר לפיד, בחר לשבץ שני אישים מהציבור הדתי-לאומי בצמרת רשימת מפלגתו לכנסת, שתחשף היום (א‘) בשעות אחר הצהריים באירוע השקה רשמי שיתקיים בשוהם. מספר 2 של לפיד ברשימה, כפי שדווח בכיפה, הוא הרב שי פירון; במקום השביעי ברשימה שובצה ד“ר עליזה לביא, אף היא מהציבור הדתי-לאומי.

אחרי שיו“ר מפלגת ”העבודה“ שלי יחימוביץ‘ ניסתה אף היא לפנות אל הציבור הדתי-לאומי באמצעות המתמודד חילי טרופר, שלבסוף לא הצליח להיכנס לצמרת הרשימה או למקום ריאלי במסגרתה, מתכוון גם לפיד לנסות ולפנות אל הקהל הדתי-לאומי המתון.

גורם ב“יש עתיד“ אמר אמש בשיחה עם כיפה כי לפיד ”בונה על חלק מהקולות המתונים במגזר הדתי-לאומי, בעיקר אנשים שהנושאים החברתיים קרובים ללבם, אלו שלא ימצאו עצמם מבחינה פוליטית לא בליכוד-ביתנו ולא אצל נפתלי בנט“. במסגרת זו, גם הרב פירון וגם ד“ר לביא יופיעו במודעות הפרסום ובתשדירי התעמולה של המפלגה.

(מ"קולך" ללפיד, ד"ר לביא. צילום: יש עתיד)

ד“ר עליזה לביא, מקום 7 ברשימת ”יש עתיד“, היא פובליציסטית, חוקרת ופעילה חברתית, מרצה לתקשורת באוניברסיטת בר-אילן ומחברת הספר ”תפילת נשים“. בעבר הגישה תכניות שונות במסגרת הערוץ הראשון, קול ישראל וערוץ 10. לביא היא חברת ”קולך“ ויו“ר בית המדרש לנשים של מת“ן בנתניה. היא נשואה ואם לארבעה.

(מספר 2, הרב פירון. צילום: יש עתיד)

הרב שי פירון שימש עד לאחרונה כמנכ“ל תנועת ”הכל חינוך“ וכראש מוסדות ישיבת פתח תקווה. הוא נמנה על מקימי ”צהר“, עמד בראש אולפנית ישורון בפתח תקווה וייסד, יחד עם הרב יובל שרלו והרב דוד סתיו, את ישיבת ההסדר ואת הישיבה התיכונית בעיר.