יו"ר מועצת יש"ע התפטר - ותומך בנתניהו

דני דיין יסיים כהונה בת חמש וחצי שנים, לטובת סיוע פומבי לבנימין נתניהו ולמפלגת הליכוד-ביתנו, בה הוא חבר. בעבר שימש כממונה הישיר על בנט, כשכיהן כמנכ"ל המועצה ועזב בעקבות מתיחות אישית

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/01/13 11:32 כז בטבת התשעג

יו"ר מועצת יש"ע התפטר - ותומך בנתניהו
Matanya, צילום: Matanya

יו“ר מועצת יש“ע, דני דיין, הודיע אמש (ג‘) על התפטרות מתפקידו - ותמיכה בבנימין נתניהו ובהצבעה לליכוד-ביתנו. דיין עשה זאת באמצעות הודעת SMS ששיגר לראשי המועצות ביו“ש, בה כתב: "חברים שלום, אני עומד להודיע פומבית על תמיכתי בבנימין נתניהו. למען הסדר הטוב אודיע באותה עת גם על כוונתי לסיים את תפקידי".

דיין מכהן בתפקיד במשך כחמש שנים וחצי, ברובן היה ה“בוס“ של נפתלי בנט, היום יו“ר ”הבית היהודי“ ואז מנכ“ל מועצת יש“ע. בין השניים התפתחה מערכת יחסים מורכבת ולבסוף בנט החליט לעזוב את המועצה. דיין היה בעבר חבר מפלגת ”התחיה“, כיום חבר ”ליכוד“, מתגורר במעלה שומרון.

בתקופת המאבק נגד פינוי מגרון וגבעת האולפנה נשמעו טענות נגד התנהלותו של דיין מצידם של גורמים שונים, שטענו כי הוא ”ממלכתי“ מדיי, או פרגמטי מדיי. בעקבות הטענות דרש דיין הבעת אמון בו מחברי הנהלת המועצה וראשי הרשויות ביהודה ושומרון - ורק לאחר מכן הסכים להמשיך ולמלא את תפקידו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן