ח"כ אריאל לנתניהו: תתחייב להקים ממשלת ימין

ח"כ אורי אריאל הדליק נר חמישי של חנוכה בשטח E1, בו הכריזה ישראל על בניית יחידות דיור, במהלך שעורר גל ביקורת עולמי. "בשנה הבאה נדליק כאן נרות מול השופלים והטרקטורים", אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/12/12 19:35 כח בכסלו התשעג

ח"כ אריאל לנתניהו: תתחייב להקים ממשלת ימין
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ אורי אריאל, חבר ”הבית היהודי - האיחוד הלאומי“, קיים הערב (ג‘) הדלקת נרות בשטח E1, בו הכריז ראש הממשלה בנימין נתניהו על בנייתן של 3,000 יחידות דיור, במהלך שזכה לביקורת עולמית נגד מדיניות ישראל.

בטקס, בו השתתפו עשרות מתושבי מעלה אדומים, אמר ח“כ אריאל כי "עם ישראל לא נרתע מול ניסיונות העולם לפגוע בזכותו על ארצו. אבו מאזן בפעולותיו בעולם ובפנייתו לאו"ם הכריז מלחמה על מדינת ישראל! ממשלת הליכוד טומנת את ראשה בחול ומסרבת להכיר שמתנהלת נגדה מלחמה. האישור של פרסום התוכניות ב E1 זאת תחילת הדרך הנכונה, המבחן הוא בביצוע“.

”על מנת להצליח במבחן זה, על נתניהו להודיע עוד היום שיקים ממשלת ימין ולא ממשלה עם ציפי או שלי“, הוסיף ח“כ אריאל, ”צריך לזכור שהממשלה האחרונה, בנתה הכי פחות בירושלים וביהודה ושומרון! אפילו פחות ממשלות שמאל. רק עם הבית היהודי לצידו יוכל נוכל כולנו להשלים את בניית מבשרת אדומים. בחנוכה הבא נדליק נרות חנוכה מול השופלים והטרקטורים שיבנו ב E1!".