חוטובלי התארחה בכיפה: הבית היהודי הובילו נגדנו קמפיין שלילי

ח"כ ציפי חוטובלי התארחה בפורום אקטואליה בכיפה והשיבה לשאלות הגולשים. "לו היו מציעים לי לעמוד בראש הבית היהודי - הייתי מסרבת", אמרה, "רק מפלגת שלטון יכולה לקדם אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/13 13:24 ה בשבט התשעג

חוטובלי התארחה בכיפה: הבית היהודי הובילו נגדנו קמפיין שלילי
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ ציפי חוטובלי, המתמודד לכנסת הבאה מטעם מפלגת הליכוד-ביתנו, התארחה היום (ד‘) בפורום אקטואליה בכיפה והשיבה לשאלות הגולשים. חוטובלי האשימה את ”הבית היהודי“ בכך שהמפלגה מנהלת נגד הליכוד קמפיין שלילי וטענה ”לו היו מציעים לי לעמוד בראש הבית היהודי - הייתי מסרבת“.

חוטובלי הסבירה כי ”הדרך הטובה ביותר לייצג את הערכים בהם אני מאמינה ואת הציונות הדתית, יכולה להתבצע באופן הטוב ביותר אך ורק מתוך מפלגת שלטון“. לדבריה, ”מפלגת הליכוד מכילה קשת רחבה ומגוונת של אישים שהוכיחו עצמם בעשייה למען הכלל. יש שיצביעו לליכוד משום שפייגלין ברשימה ויש שיצביעו בגלל הערכה לסילבן שלום“.

”רק השבוע ראש מפלגת הבית היהודי טען ברשתות החברתיות שאני עומדת מאחורי הקמפיין הנגטיבי נגדו“, האשימה חוטובלי את בנט, שטענה כי ”הבית היהודי מנהל קמפיין נגטיבי נגד הליכוד מזה זמן רב גם כאן - באתר כיפה - בין בעצמן ובין על ידי גורם שלישי. זעקת הקוזאק הנגזל לא מקובלת עלי. אני מאוכזבת מההתנהלות של הבית היהודי נגד הליכוד“.

לדבריה, ”יכולת הפנייה לשותפים הטבעיים נעוצה בראש ובראשונה במספר המנדטים של הליכוד. ליכוד חזק יותר יבנה קואליציה יציבה עם השותפות הטבעיות. אם הליכוד לא יהיה חזק מספיק, הוא יהיה נתון ללחצים מצד המפלגות המכנות עצמן מרכז“. חוטובלי הסבירה כי ”התפיסה כי הליכוד ינצח בבחירות וביבי בין כה וכה יהיה ראש ממשלה הבאה, גורמת לרבים בימין להצביע ’בשני פתקים‘. תפיסה זו שגוייה“.

חוטובלי הודתה באירוח כי קיימים חילוקי דעות בינה לבין נתניהו סביב סוגיית ההתיישבות, אך לטענתה הדברים אינם רלוונטיים. ”בבחירות הקרובות אף מפלגה משמעותית לא מדברת על פינוי ישובים ועל הקמת מדינה פלסטינית, חוץ ממפלגת התנועה שצונחת בסקרים. אפילו מר"צ מסכימים שהסכמי אוסלו היו כישלון“, היא הסבירה, ”בשורה התחתונה אין סיכוי לעקירת יישובים בקדנציה הקרובה של נתניהו. אפילו יו"ר מועצת יש"ע לשעבר אומר שעל אף ההקפאה, בתקופתו של נתניהו ההתיישבות זכתה לתנופה אדירה“.