חברי "הבית היהודי" יצאו לגיבושון ראשון

חברי הסיעה המאוחדת משתתפים בשני ימי עיון ממוקדים במטרה לגבש את פעילותם העתידית כחברי כנסת ולדון במהלכים השונים שהם מתכננים בנושאי דת ומדינה, כלכלה וביטחון

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/01/13 10:30 יט בשבט התשעג

חברי "הבית היהודי" יצאו לגיבושון ראשון
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

חברי הכנסת מטעם ”הבית היהודי“ משתתפים החל מאתמול (ג‘) בשני ימי עיון ממוקדים, כדי לגבש את פעילותם העתידית כסיעה מאוחדת בכנסת הבאה. חברי הכנסת, השוהים במלון ”אשל השומרון“ באריאל, דנים בין היתר גם במהלכים השונים שמתכננים להוביל בנושאי דת ומדינה, בנושאים בטחוניים, מדיניים וכלכליים.

ח“כ אורי אורבך אמר היום כי ”תענוג לראות את הח"כים החדשים והוותיקים מתכוננים ברצינות לשליחות החשובה שהבוחרים הטילו עלינו“. איילת שקד, חברתו לסיעה, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי ”יש לנו סיעה מצויינת, מגוונת, מסורה, ערכית ואנטילגנטית. יחד נעבוד למען עם ישראל“.

”בכנסת החדשה יהיו 40-50 ח"כים חדשים, ללא מחויבויות לג'ובים. ללא מחויבויות לוועדים גדולים או לטייקונים, ללא שעשו להם טובות במשך שנים. ח"כים "טריים" נטולי חובות. המשמעות היא אדירה: אפשר לחולל רפורמות במהירות“, אמר בנושא נפתלי בנט, יו“ר המפלגה, שטען כי ”אסור לפספס את ההזדמנות בתחום הורדת מחירי הדיור, יצירת תחרות בבנקים, בנמלים ובריכוזיות“.