זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

ניסן סלומינסקי הצטלם לקמפיין של הבית היהודי, ברוך מרזל ואלי ישי היו בפגישה בכפר חב"ד ומוטי יוגב נתפס במצלמה בדרך למכינת אלישע בנווה צוף. זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/15 18:03 ד באדר התשעה

זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

אתם רואים אותם נואמים, קוראים את התבטאויותיהם במקומות מרכזיים, אך מה עושים המועמדים לכנסת בשעות הצהרים? ישנים? בבית? במסגרת הפרויקט החדש של 'כיפה' אנו מביאים לכם את התמונות והמקומות מאחורי הקלעים.

חבר הכנסת ויו"ר ועדת הכספים ניסן סלומינסקי הגיע היום (ב') להצטלם לקמפיין הבית היהודי. אנחנו לא יודעים מה הלך שם, אבל נראה שהיה שמח.

(צילום: דוברות)

מועמד מפלגת יחד ברוך מרזל הגיע לפגישה יחד עם יו"ר המפלגה אלי ישי בכפר חב"ד.

(צילום: דוברות)

חברת הכנסת עליזה לביא התראיינה לתכנית ״עושים סדר״ עם יו״ר שדולת הנשים יפה ויגודסקי. השתיים דיברו על חקיקה מגדרית, על הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי ועל מנהיגות נשית.

(צילום: דוברות)

חבר הכנסת מוטי יוגב רץ בין פאנל לפאנל, ובין פגישה לפגישה. יועץ התקשורת שלו אהרון בן חמו תפס אותו לצילום מנצח בדרכו למכינת אלישע בנווה צוף לשיחה עם תלמידי המכינה.

(צילום: דוברות)

עמיטל בראלי הגיע לסיור עם חברי הסיעה הדתית לאומית בסיור בשומרון ולא שכח לצרף תמונה.

(צילום: דוברות)

סגן השר הרב אלי בן דהן ובצלאל סמוטריץ הגיעו לכנס ירושלים. משם אגב המשיך סמוטריץ לסיור בקרני שומרון ואת היום הוא יסיים בחוג בית בשדרות.

(צילום: דוברות)

ולסיום, אומנם כבר היה אתמול, אבל שווה אזכור. אוהדי מכבי פתח תקווה קיימו דקת דומיה לזכרו של השר אורי אורבך ז"ל. למקום הגיע גם הרב אלי בן דהן. צפו.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/223201554786.mp4[/embed]