זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

ברוך מרזל והרב אלי בן דהן ביקרו בברית מילה, מוטי יוגב העביר שיחה לתלמידים לקראת גיוס ובצלאל סמוטריץ ואלעזר שטרן התנצחו בישיבת אמי"ת פתח תקווה. זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/15 16:43 כו בשבט התשעה

זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

אתם רואים אותם נואמים, קוראים את התבאויותיהם במקומות מרכזיים, אך מה עושים המועמדים לכנסת בשעות הצהרים? ישנים? בבית? במסגרת הפרויקט החדש של 'כיפה' אנו מביאים לכם את התמונות והמקומות מאחורי הקלעים.

המועמדים מתחילים את השבוע בסימן לידה, ולא פחות משניים מהח"כים והמועמדים הגיעו לברית מילה שהתקיימו הבוקר.

סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן הגיע לאחל מזל טוב לנכדו של נהגו הותיק שלמה וקנין שמלווה אותו לא פחות מ-23 שנים. שמו של הקטן אם שאלתם את עצמכם הוא לביא. שיהיה במזל טוב.

(צילום: דוברות אלי בן דהן)

יועצת התקשורת של הרב אלי אידית דרויאן לא פספסה את ההזדמנות וצילמה לנו חולצה מגניבה במיוחד של האחות של הרך הנולד.

(צילום: דוברות אלי בן דהן)

גם המועמד לעתיד (אחרי אישור בג"צ הצפוי ביום שלישי הקרוב) ברוך מרזל הגיע לברית מילה של פעיל בכיר בעוצמה יהודית בהר נוף בירושלים. אנחנו מאחלים לכל הילדים החדשים בהצלחה, ואל תשכחו להצביע למישהו בעוד כמה שנים טובות.

(צילום: דוברות ברוך מרזל)

חבר הכנסת מוטי יוגב הגיע לישיבת ההסדר במודיעין והעביר שיחה לתלמידים שנמצאים לקראת גיוס. קודם בוחרים ורק אחר כך יורים, כן?

(צילום: דוברות מוטי יוגב)

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי ביקר היום בכל רחבי יהודה ושומרון ובין היתר פגש פעילים בחברון, קרית ארבע, גוש עציון, מעלה אדומים ומצפה יריחו. סלומינסקי, שכבר מצטייר כאחד ממצטייני המדור לא שכח לפרגן לנו בתמונה יפה על רקע המדבר.

(צילום: דוברות ניסן סלומינסקי)

חבר הכנסת אלעזר שטרן השתתף בפאנל בישיבת אמי"ת פתח תקווה הבוקר וזכה על פי עדויות מהשטח למחיאות כפיים סועורת. לא היינו שם אז אנחנו לא יודעים זאת ממקור ראשון, אך אין ספק ששטרן הינו מהדוברים היותר מעניינים במערכת הבחירות. במהלך האירוע אמר שטרן בין היתר "מי שם וטו על בחירתו של הרב דוד סתיו לרב הראשי? הבית היהודי".

(צילום: דוברות אלעזר שטרן)

חבר נוסף בפאנל בישיבת אמי"ת פתח תקווה הוא המועמד לבית היהודי בצלאל סמוטריץ שבהחלט חורש את השטח. סמוטריץ נשאר לאחר הפאנל בישיבה וענה לשאלות התלמידים. היה בהחלט דיון פורה, סיכם את האירוע.

(צילום: דוברות בצלאל סמוטריץ)

חברת הכנסת עליזה לביא השתתפה היום בבוקר בפאנל באולפנת אלקנה. את הציטוטים כבר הבאנו לכם בידיעה נפרדת, אך כאן נספר לכם שבסיום הפאנל הגיעו בנות רבות לדבר איתה. לדברי יועצת התקשורת שלה ספיר הן היו צמאות לידע ושאלו אותה שאלות רבות. לביא מצידה דיברה על כך שצריך לצאת החוצה כדי לשנות, ולולא המורה שקראה לבנות מספר פעמים להיכנס לכיתה השיחה הייתה ממשיכה עד עכשיו. הבנות מצידן כנראה רצו להישאר ולדבר עם חברת הכנסת המעניינת.

(צילום: דוברות עליזה לביא)