זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

מוטי יוגב עצר להפסקת פלאפל מהירה בין הרצאות, הרב אלי בן דהן התראיין לערוץ 2 והשר אורי אריאל דיבר עם בנות אולפנת כפר סבא. זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/15 16:30 כג בשבט התשעה

זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

אתם רואים אותם נואמים, קוראים את התבאויותיהם במקומות מרכזיים, אך מה עושים המועמדים לכנסת בשעות הצהרים? ישנים? בבית? במסגרת הפרויקט החדש של 'כיפה' אנו מביאים לכם את התמונות והמקומות מאחורי הקלעים.

השר אורי אריאל נשא נאום בפני בנות אולפנת אמנה כפר סבא משכבות י"א וי"ב שחלקן כבר יכולות אפילו להצביע. לאחר הנאום נשאר אריאל לענות גם על שאלות.

(צילום: דוברות אורי אריאל)

במסגרת הלו"ז הצפוף של הרצאות ופגישות כמעט ולא מספיקים לאכול. חבר הכנסת מוטי יוגב עצר להפסקת אוכל וישיבת צוות מזורזת בפלאפל של מזל בגדרה

(צילום: דוברות מוטי יוגב)

חברת הכנסת עליזה לביא הגיעה לבית הדיור המוגן אחוזת ראשונים בראשון לציון במסגרת פנאל בו השתתפה. רגע לפני הפנאל נכנסה לביא לחדר בו עסקו הקשישים ביצירה במסגרת סדנת אומנות ויצרו דברים "מהממים", לדברי יועצת התקשורת שלה.

(צילום: דוברות עליזה לביא)

ח"כ יוני שטבון השתתף בפאנל 'דתיות לאן?' באוניברסיטת תל אביב יחד עם הרב אלי בן דהן, פרופ' מאיר בוזגלו וגל גבאי. "בלי מסורת ישראל בת השלושת אלפי השנים שלנו, אין לנו זכות קיום בארץ הזאת"

(צילום: דוברות יוני שטבון)

המועמד במקום ה-9 לכנסת מטעם הבית היהודי תקומה בצלאל סמוטריץ השתתף היום בסיור בישיבת קריית אונו ובגרעין התורני בעיר. ל'כיפה' סיפר בצלאל "כמו בכל יום בתקופה האחרונה חורשים את הארץ, נפגשים עם צעירים ומגלים התעניינות, רצון להבין ולעשות טוב. תענוג לראות את האנשים".

(צילום: דוברות בצלאל סמוטריץ)

סגן השר הרב אלי בן דהן עסק בהפצת תורת הבית היהודי לכלל ישראל בראיון לתכנית 'המערכת' עם מיקי יחימוביץ בערוץ 2.


(צילום: דוברות בן דהן)

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי השתתף גם הוא בפאנל בחירות באחוזת ראשונים בראשון עם רחל עזריה ומיכל רוזין


(צילום: דוברות ניסן סלומינסקי)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן