זה מה שהמועמדים שלכם עשו בחודש האחרון

במסגרת פרויקט כיפה שלחו חברי הכנסת והמועמדים את התמונות שלהם בין 2 ל-4 אלינו. קבלו את המיטב של מה שהמועמדים עשו בחודש האחרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/15 15:10 כה באדר התשעה

זה מה שהמועמדים שלכם עשו בחודש האחרון

ראשון הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו שהבליח לביקור קצר אצלנו בזכות סגנית השר הסרוגה ציפי חוטובלי. בתמונה מ-11 לפברואר נראים נתניהו וחוטובלי בביקור ראשון במכינת בני דוד בעלי לראשונה מאז 1996.

(צילום: דוברות)

כנסים היו הרבה, ורוב התמונות משעממות למדי, אך יועצת התקשורת של עליזה לביא תפסה את חברת הכנסת רגע לפני פאנל ב-12 לפברואר בתמונה יפה במיוחד, כשהיא משוחחת עם דיירי בית הדיור המוגן אחוזת ראשונים בראשון לציון וצופה בה יוצרת במסגרת סדנת אמנות.

(צילום: דוברות)

השר אורי אריאל מגדיר את עצמו כ'יקה' אך מתברר כי גם יקים לומדים לזרום. ב-17 לפברואה השתתף אריאל בשיחות בפני תלמידי ישיבות תיכוניות וישיבות הסדר, ולא שכח לשלוח לנו סלפי.

(צילום: דוברות)

ועוד מאותו היום. חבר הכנסת אלעזר שטרן, אלוף אכ"א במילואים, השתתף בטקס סיום צמ"פ של השריון בלטרון, ולא שכח לשלוח לנו תמונה נהדרת של יום שמשי בחורף.

(צילום: דוברות)

פוליטיקה פוליטיקה, אבל יש גם דברים הרבה יותר חשובים. ב-18 בפברואר תפסנו את חבר הכנסת יוני שטבון בתחילת התארגנויות למסיבת בת המצווה של הבת הבכורה שלו. למרות ההתארגנויות וההתרגשות לא שכח אותנו חבר הכנסת הנמרץ וצירף סלפי עם הבת המאושרת.

(צילום: יוני שטבון)

ועוד בפינת המזל טובים שלנו. במהלך סיור של ועדת חוץ וביטחון באוגדת עזה ב-22 בפברואר הפתיעו חברי הועדה את ח"כ מוטי יוגב בעוגת יום הולדת לכבוד יום הולדתו.

(צילום: דוברות)

יממה מאוחר יותר, ב-23 בפברואר, נתפס יו"ר ועדת הכספים ניסן סלומינסקי כשהוא מצטלם לקמפיין הבית היהודי ומרים ידיים בתנוחה מוזרה למדי. הסרטון הסופי יצא מוצלח הרבה יותר מהבד הירוק, ואנחנו קיבלנו תמונה נהדרת.

(צילום: דוברות)

חברת הכנסת שולי מועלם השתתפה במדור אומנם רק פעם אחת, אך הפעם הזו שווה זהב, כשהיא נתפסה ב-24 בפברואר שרה במסגרת שיר בחירות של גלי צה"ל יחד עם חברי כנסת אחרים.

(צילום: דוברות)

סגן השר הרב אלי בן דהן ביקר בשוק כמו פוליטיקאים רבים לפניו ולאחריו, אך את הצילום הזה אי אפשר לפברק בשום פנים ואופן. אנחנו מציעים לתלות במשרד החדש לאחר הבחירות.

(צילום: דוברות)

ב-9 במרץ התארח שר החינוך לשעבר הרב שי פירון במשרדי כיפה במסגרת ראיון מצולם.

(צילום: דוברות)

ואחרון מהיום (16 במרץ). ברוך מרזל סייר היום בשוק בטבריה. אחד המוכרים תקע בשופר לקראת בואו של מרזל, שהראה אף הוא את יכולותיו מתקיעת השופר בימים הנוראים במערת המכפלה.

(צילום: דוברות)

רוצים לראות את כל התמונות? לחצו כאן