הרב מלמד: יש חילוקי דעות בתוך הבית היהודי, נתאפק עד אחרי הבחירות

רב היישוב בית אל מודה בקיומם של חילוקי דעות בתוך מפלגת "הבית היהודי", אך רומז בשיחתו השבועית כי המקום ללבן את הדברים יגיע - אחרי הבחירות. "זה הזמן להרבות בדיבור על המשותף", אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 06/01/13 11:50 כד בטבת התשעג

הרב מלמד: יש חילוקי דעות בתוך הבית היהודי, נתאפק עד אחרי הבחירות
אלעד יחיאל-cc-by-sa, צילום: אלעד יחיאל-cc-by-sa

”אני מתפלא על כך שהבית היהודי לא עולה יותר בסקרים, הרי יש בה את כל הטוב שיש במפלגות הפוליטיות: אהבת ארץ ישראל, תורה, מוסריות אנושית והומניות“ - כך אמר אמש (שבת) הרב זלמן ברוך מלמד, רב היישוב וראש הישיבה הגבוהה בבית אל, בשיחתו השבועית לתלמידיו.

הרב מלמד התייחס למתרחש במערכת הפוליטית וברך על הנציגים הדתיים השותפים למפלגות השונות. ”זה רק לטובה“, אמר הרב מלמד, ”אנחנו צריכים לראות את הצדדים החיוביים של שותפות במפלגות שונות ולא רק להיות קטנוניים“.

רב היישוב בית אל לא הכחיש כי קיימים חילוקי דעות בתוך הבית היהודי, בעיקר בענייני סירוב פקודה ושלמות ארץ ישראל. ”יש לנו חילוקי דעות בפרט כזה או אחר, זה יסרב פקודה כזו וזה יסרב פקודה אחרת, אך העיקר הוא להרבות בדיבור על המשותף, עלינו לעמוד על דעתנו ולהאבק על מה שאנחנו חושבים שנכון, אבל לא באופן אישי אלא בצורת ויכוח ענייני ומפרה“, אמר. הוא הביע תקווה כי ”את השבועות הקרובים עד הבחירות נעבור בלי ביקורת אחד על השני“.

"כולנו שייכים לעם ישראל, אנחנו רוצים בהצלחת מפלגה שדוגלת בתורה, בשלימות הארץ, ובשלימות העם", סיכם הרב מלמד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן