הרב בן דהן: החלת ריבונות ביו"ש - חלק מההסכם הקואליציוני שלנו

מספר 4 ברשימת "הבית היהודי" לכנסת טוען כי החלת הריבונות ביהודה ושומרון היא "הדרך היחידה להביא לכך שהארץ לא תהיה שייכת לאחרים"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 02/01/13 11:30 כ בטבת התשעג

הרב בן דהן: החלת ריבונות ביו"ש - חלק מההסכם הקואליציוני שלנו
cc-by-Natisabu, צילום: cc-by-Natisabu

הרב אלי בן דהן, מספר 4 ברשימת ”הבית היהודי“ לכנסת הבאה, מביע תקווה כי מהלך החלת הריבונות ביהודה ושומרון יהיה חלק מההסכם הקואליציוני בו תהיה מפלגתו שותף בכיר בה. הרב בן דהן חשף עמדה זו במסגרת הכנס השלישי להחלת הריבונות ביהודה ושומרון, שהתקיים אתמול (ג').

”שלא להותיר את הארץ לשממה ביד זולתנו. זהו הציווי הברור להחיל ריבונות על ארץ ישראל. זו הדרך היחידה להביא לכך שהארץ לא תהיה שייכת לאחרים", אמר הרב בן דהן בכנס והוסיף כי "אין לנו שום זכות לוותר על הארץ הזו. הארץ שייכת לכל העם ולכל הדורות שהיו ושיהיו בעתיד".

גם השר יולי אדלשטיין הביע תמיכה במהלך מדורג של החלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון ואמר בכנס כי "אי החלת הריבונות משמעה המשך הסטטוס-קוו המחזק את האמירה של הקהילייה הבינלאומית שדורשת חזרה לקווי 67'".

לדבריו, האחריות למציאות הנוכחית מוטלת על האמירה הדואלית של ממשלת ישראל לדורותיה. "כשר הסברה בחו"ל או בפגישה עם מי מעמיתי כשעולה נושא זכותנו על הארץ ועל יהודה ושומרון, אומרים שזה מעניין אבל הממשלה שלך בחרה שלא להחיל ריבונות", הוסיף אדלשטיין.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן