הרב אמסלם ובנט על רחבת הריקודים

ראשי "עם שלם" ו"הבית היהודי" הגיעו למועדון התל אביבי Wonderland כדי לקושש מצביעים מלב הבועה. בנט, שעלה אפילו לעמדת ה-DJ, קרא גם לחילונים להצטרף למפלגתו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 27/12/12 13:06 יד בטבת התשעג

הרב אמסלם ובנט על רחבת הריקודים
ניר פקין, צילום: ניר פקין

אמש (ד‘) נערך האירוע השנתי של הקהילה הבינלאומית בישראל, במטרה לחגוג את ערכי הדמוקרטיה לקראת הבחירות הקרובות במועדון התל אביבי Wonderland. לאירוע, שאירח אנשי עסקים, שגרירים, עולים חדשים ועולים ותיקים בעלי זכות הצבעה, הגיעו פוליטיקאים וחברי כנסת בניסיון להשפיע על דעת הקהל ולקרב אותם למפלגתם.

(חוגג עם התל-אביבים. בנט, אמש. צילום: ניר פקין)

נוסף על ח“כ כרמל שאמה הכהן, יוחנן פלסנר ויובל צלנר, הצטרפו באופן מפתיע גם יו“ר ”הבית היהודי“ נפתלי בנט ויו“ר ”עם שלם“ הרב ח“כ חיים אמסלם, שהגיעו למועדון התל אביב והסתחבקו עם הקהל החילוני. הרב אמסלם, שהגיע להופעה קצרה במועדון, הודה שהוא ”מסתובב בכל הארץ ומגיע לכל מקום אשר נמצאים בו מצביעים פוטנציאליים“.

בנט, מצידו, הצטלם עם הביילינים ואפילו הרים כוסית על הבר. מאוחר יותר, הגיע גם לעמדת ה-DJ, כדי לפצוח בנאום בחירות. "אנחנו תנועה של אהבה בין דתיים לחילוניים ומסורתיים, בין תל אביבים ובאר שבעים. אנחנו אוהבים את ארץ ישראל, את עם ישראל , את תורת ישראל ואת צבא הגנה לישראל", אמר.