הרב אמסלם: השד העדתי נמצא במוח של הש"סניקים

יו"ר "עם שלם" ממשיך במתקפה על מפלגת ש"ס וטוען כי התנהלות המפלגה היא "דיקטטורה במיטבה". עוד ביקש להבהיר כי הוא מפריד בין הכבוד שהוא רוחש לרב עובדיה יוסף לבין "סביבתו המושחתת"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/12/12 15:17 יז בטבת התשעג

הרב אמסלם: השד העדתי נמצא במוח של הש"סניקים
עם שלם, צילום: עם שלם

הרב ח“כ חיים אמסלם, יו“ר מפלגת ”עם שלם“ שתתמודד בבחירות לכנסת ה-19, ממשיך במתקפה על מפלגת ש“ס ממנה פרש. במסגרת ”שבוע בחירות“ שארגנה אגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה, אמר הרב אמסלם כי "אריה דרעי עשה מספיק בושות. זה טירוף. השד העדתי נמצא במוח של הש"סניקים. אמירותיהם הן בבחינת גזענות, אני אגיד לש"ס - המוח שלכם כל כך קטן שאני מכבד אותו, אך כן מותר לי לחלוק עליו. זו הדיקטטורה במיטבה".

"ביבי מאס בלפיתה של ש"ס. הם מרגיזים יותר מאגודת ישראל. אני משוכנע שביבי מייחל שאני אביא יותר מנדטים, ואז הוא יצטרך אותם פחות", הוסיף הרב אמסלם, שטען כי "ש"ס אימצו את המודל הקיצוני ביותר של העולם הליטאי. הרב מנותק מהמצוקה של הפריפריה, מובילים אותו. הקבוצה שסביבו מספסרת אותו - תעשיית הכשרות, הג'ובים. הרב לא מודע לכך ולא בטוח שהוא מסכים לכך. אני מפריד בין הכבוד שאני רוחש לו לבין המניפולציות שעושים עליו. סביבתו מושחתת ומונעת מעניינים אישיים".

הרב אמסלם המשיך לעסוק בגיוס החרדים לצה“ל, אחד מעיקרי הקמפיין שלו לכנסת, וטען כי "כולם צריכים לשרת. לימוד תורה - למי שמוכשר לכך, למי שבסופו של יום יהיה ברבנות. לא כל אחד בנוי לכך. גם החרדים יודעים שלא כולם לומדים כמו שצריך. המתמידים, המוכשרים - אני רוצה שילמדו, זה לא אסון“.

”אנו מדינת העם היהודי. כל היתר צריכים לתת תרומתם למדינה כפי שהמדינה חפצה“, הוסיף, ”אפשר להתאים את הצבא, יש שירות לאומי. בואו נשקלל כמה עולה תרומה של צעיר בשירות לאומי - תשלם את זה למדינה. לא יכול להימשך מצב שקבוצה גדולה תמשיך לשרת ולהרגיש שהיא פראיירית לקבוצה אחרת".