הרב אמנון יצחק: בש"ס פוחדים ממני פחד מוות

ראש מפלגת "כח להשפיע" תוקף את ש"ס וטוען כי בכיריה מבודדים את הרב עובדיה יוסף ומנהיגים "סלקציה" ביחס לאנשים המגיעים אליו לפגישות, זאת על מנת להשפיע על עמדתו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 13/12/12 14:40 כט בכסלו התשעג

הרב אמנון יצחק: בש"ס פוחדים ממני פחד מוות
צילום מסך, צילום: צילום מסך

הרב אמנון יצחק, ראש מפלגת ”כח להשפיע“ שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-19, יוצא למתקפה נגד ש“ס וטוען כי בכירי המפלגה ואנשי משפחתו של הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של התנועה, משפיעים עליו ומונעים ממנו מלדעת את האמת ביחס לסוגיות פוליטיות העומדות על סדר היום. טענות דומות השמיע בעבר גם ח“כ הרב חיים אמסלם, שפרש מש“ס והקים את מפלגת ”עם שלם“.

בראיון לרדיו ”קול חי“ אמר הרב אמנון יצחק כי "היו מצפים ממני להקים מפלגה שתהיה תאומה כביכול של ש"ס, אבל אין זו כוונתי. אני לא מתחרה איתם למרות שהם מתחרים בי ופוחדים ממני פחד מוות".

"הדלת סגורה אצל הרב עובדיה ויכולים להיכנס רק אנשים שמתאימים ליהודית ומשה (כלתו ובנו של הרב יוסף - א.פ). שלחתי אנשים ליהודית כדי להיכנס והיא אמרה שאמנון יצחק מחוק. זה משטר שלא נותן למי שלא מתאים להיכנס. מי שלא משרת את האג'נדה לא נכנס", הוסיף הרב אמנון יצחק בראיון.

עוד טען הרב יצחק כי מאז שהודיע על כניסתו לחיים הפוליטיים הוא מקבל איומים, אותם הוא קושר, לטענתו, לש“ס. "שלחו לי בן אדם שבא לאיים ולומר שאם אתנהג יפה אוכל להכנס לרב עובדיה ולקבל ממנו מכתבי תמיכה. הם קובעים - אם אהיה ילד טוב אז יכניסו אותי אל הרב עובדיה, אם לא אהיה ילד טוב אז יפגעו בי", אמר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן