המתנחלים עם נתניהו: ראשי המועצות ביו"ש קוראים להצביע לליכוד

ראשי המועצות ביהודה ושומרון הביעו תמיכה חד-משמעית בנתניהו וקראו להצביע בבחירות הקרובות לליכוד-ביתנו. "רק חיזוק מפלגת השלטון תבטיח את ההתיישבות", טענו ראשי המועצות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/12/12 21:53 יג בטבת התשעג

המתנחלים עם נתניהו: ראשי המועצות ביו"ש קוראים להצביע לליכוד
יחצ, צילום: יחצ

ראשי המועצות ביהודה ושומרון מביעים תמיכה פומבית בראש הממשלה בנימין נתניהו וחתמו על מכתב הקורא לציבור להצביע בבחירות הקרובות לליכוד. הערב (ד‘) נפגשו ראשי המועצות עם ראש הממשלה בירושלים והציגו בפניו את תמיכתם בו.

במכתב, מפרטים ראשי המועצות את הישגי הממשלה בנושאים המדיניים והביטחוניים לטובת ההתיישבות. בין היתר נכתב במכתב כי אתגרים לא קלים עומדים בפני ההתיישבות ועל כן רק חיזוק מפלגת השלטון ושותפות ישירה עם מקבלי ההחלטות בהנהגת המדינה תבטיח את פיתוחה, שגשוגה וצמיחתה של ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון.

ראש הממשלה הסביר שהוא רואה חשיבות גדולה במפעל ההתיישבות ואמר שימשיך לחזק אותו. ראש הממשלה הסביר לנוכחים שהבחירות הקרובות ”יעבירו גם מסר לעולם כולו בנוגע לגיבוי שניתן לראש הממשלה להגן על עמדות ישראל בקשר לעצירת פרויקט הגרעין האיראני, לבנייה בירושלים וביהודה ושומרון ועוד. המסר הזה ייבחן לפי גודלה של מפלגת הליכוד - ישראל ביתנו“.

ראשי הרשויות הודו לראש הממשלה על כל העשייה הנרחבת בארבע השנים האחרונות לחיזוק היישובים ביהודה ושומרון ואמרו שיפעלו כמיטב יכולתם כדי לשכנע את תושביהם להצביע לליכוד- ישראל ביתנו. על מכתב התמיכה חתמו, בין היתר, גם ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה, ראש מועצת קריית ארבע-חברון מלאכי לוינגר, ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל וחננאל דורני ראש מועצת קדומים.