הכירו את שמעון ריקלין

חדשות כיפה בחירות 2015 02/01/15 15:57 יא בטבת התשעה

הכירו את שמעון ריקלין
יחצ, צילום: יחצ

שמעון ריקלין' בן 51
נולד בתל אביב וכעת גר במעלה מכמש
יחד עם אשתי, ניצנית ושלושת ילדיי, אלדד, גדעון ודוד.

במשך 25 שנות פעילותי שימשתי כאיש הסברה והתיישבות נאמן לעמדות הימין וייצגתי אותם תדיר בערוצי התקשורת, ברדיו ובראיונות שנתתי לאורך השנים לכלי התקשורת בארץ ובעולם, באופן ברור ולא מתנצל.

התחלתי את פעילותי למען ההתיישבות במעלה מכמש שכללה חברות במועצה האזורית "מטה בנימין", חברות במזכירות תנועת "אמנה" והובלתי את תנועת "דור ההמשך". הקמתי יישובים חדשים ביהודה ושומרון כמו מגרון, מצפה דני, נווה ארז ומצפה חגית.

בתחום ההסברה הקמתי את אתר החדשות "אמת ללא גבולות", ועסקתי בהסברת עמדות הימין בשיח הישראלי. יש לי תוכנית דגל ברדיו גלי ישראל "הפרלמנט" ואני משדר לצד אנשי תקשורת ידועים כמו, עמית סגל, אראל סגל, חנוך דאום ורועי שרון. חבר בפאנל תוכנית "הצוללת" בערוץ הכנסת, ותוכנית ה"פטריוטים" בערוץ 20. משתתף כפרשן בתוכנית "חדשות הלילה" בערוץ 2 ו"בלונדון וקירשנבאום" בערוץ 10, פובליציסט ובעל טור.

למה אני רוצה להיות חבר כנסת?

א. אני רואה בפלטפורמה הזו המשך ישיר לפעילותי הציבורית עד כה. עמדת הימין אינה אלטרנטיבה לעומתית לשמאל אלא היא הדרך לכתחילה בה צריך להנהיג את מדינה ישראל. כאשר ייצגתי לאורך השנים את עמדות הימין זה כי האמנתי בצדקת הדרך וכי הדבר הראשון שהיה לנגד עיני הוא שמירה על ריבונות שלנו בארץ ישראל ואחדותנו אל מול האויב.

ב. אני מאמין במדינה שלנו. מאמין בצמיחה ושגשוג בתחום הכלכלי והריבוני. ואני חושב ששני הדברים הללו קשורים ותלויים זה בזה. כרגע הכלכלה של מדינת ישראל חסומה על ידי בירוקרטיה ונשלטת בידי קבוצות כוח שלא נבחרו על ידי העם. קבוצות אלו גורמות לכך שהרצון של האזרח הקטן לא בא לידי ביטוי באופן אמיתי ונכון, ולכן אנו רואים העדר ריבונות ברחובות ובמוסדות התכנון והביצוע, בתחום המדיני והביטחוני. כחבר כנסת, אפעל לשנות מציאות זאת.

למה לבחור בי?

הציונות הדתית ידועה בהובלת ההתיישבות, אך ישנם מעט מאוד אנשים שיכולים להגיד שהקימו, בנו ויזמו בנייה מאסיבית של בתים בישראל.

הקמת עוד בית בארץ ישראל בשבילי לא רק מחזק את חוסנה הלאומי של ישראל, את הריבונות ואת ערכי הציונות הדתית שאני גדלתי עליהם של תורה, עם וארץ, היא גם מחזקת את חוסנה הכלכלי של המדינה ושלנו כציבור ערכי וציוני.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן