היעד הבא של מיכאל בן ארי: תנועת נוער ימנית בתל אביב

לאחר שכשלו ניסיונותיו להיבחר לכנסת ה-19, הודיע מיכאל בן ארי כי בכוונתו להמשיך בפעילות ציבורית ולהקים תנועת נוער אידיאולוגית בתל-אביב, זאת במטרה "להציל את העם"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 29/01/13 16:26 יח בשבט התשעג

היעד הבא של מיכאל בן ארי: תנועת נוער ימנית בתל אביב

מיכאל בן ארי, מראשי ”עוצמה לישראל“ ומי שיוותר על מקומו כח“כ בכנסת הבאה, מבהיר היום (ג‘) כי ימשיך בפעילות ציבורית - תוך התמקדות במרכז תל אביב.

בראיון לאתר חב“ד אינפו אמר בן ארי כי בכוונתו ליזום תנועה של נוער תל אביבי אידאולוגי. "כשאני רואה את לפיד שואב את כוחו מתל-אביב, יש לי חשק להסתער דווקא על המעוז הזה. על הנוער צמא-הדעת, שמאכילים אותו בשטויות. ב'אח הגדול' וב'דה ווייס'. מלעיטים ומפטמים את הנערים והנערות בהבלים", טען בן ארי.

בן ארי ציין כי "בכל פעם שאני נפגש איתם, אני רואה את הפוטנציאל הגדול והעצום שטמון שם ורוצה להקים תנועת עומק רעיונית, אידיאולוגית, שמבוססת על שלושת השלמויות. המטרה שלי היא להציל את העם. להשפיע על הרחוקים הללו. אני חייב, באמצעות פעולות הסברה, להיות תמרור האזהרה שעוצר את כולנו מלהתדרדר לתהום: לפגוש עוד ועוד אנשים, להשפיע".

בן ארי התייחס לכך ש“עוצמה לישראל“ לא עברה את אחוז החסימה וטען כי מה שפגע בכוחה של המפלגה הוא ”מסע הפחדה שנוהל נגדנו, גם בקרב הציבור החב"די, גם בקרב הציבור החרדי וגם בקרב המגזר הדתי-לאומי". הוא גילה כי ”ברגע האחרון הוציאו מאות-אלפי מסרונים שבהם נכתב שלא נעבור את אחוז החסימה, והלוחמה הפסיכולוגית הזו הרתיעה והשפיעה. בגלל זה, בדקה ה-99, נוצר סחף מאוד גדול לעבר יהדות התורה ובנט, ופספסנו את אחוז החסימה בפחות מ-9,000 קולות. זה יוצא פחות מרבע אחוז. 24 עשיריות האחוז אם נדייק, ואין לזה תקדים מבחינת ה'גירוד' של אחוז החסימה".

בן ארי אמר בראיון כי מדובר מבחינתו בהחמצה ”מאוד גדולה“ וסיכם: "הייתה לי את האפשרות לשאת בגאון את הנושאים הכל-כך יקרים ללב כולנו, וזה פשוט נשמט. יחד עם זאת אי-אפשר להפקיר את המשימה ואת הזירה כי כולם מאוד פרגמטיים וזה מוביל לאסונות. האמת נעדרת אצל המפלגות האחרות, והיא גורמת לערכים המקודשים להתנדנד. אנחנו חבוטים ומוכים, אבל יש לנו כיוון. זה הכל".