"הבית היהודי" מצפצפת על ועדת הבחירות

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, קנס את "הבית היהודי" ב-10 אלף ש"ח לאחר שהמפלגה הפרה בפעם השלישית את הוראתו ושילבה חיילים בפרסומיה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 15/01/13 19:37 ד בשבט התשעג

"הבית היהודי" מצפצפת על ועדת הבחירות
יחצ, צילום: יחצ

השופט אליקים רובינשטיין, יו“ר ועדת הבחירות המרכזית, מותח הערב (ג‘) ביקורת חריפה על ”הבית היהודי“ לאחר שזו הפרה את החוק בפעם השלישית ברציפות - והיא ממשיכה לפרסם מודעות בהן מופיעים תמונות חיילים. רק היום פורסמה מודעה מטעם המפלגה, שכללה תמונות חיילים, בעיתון ”ג‘רוזלם פוסט“.

"אזכיר, כי זאת הפעם השלישית בה מובאים בפני פרסומים מטעם המשיבה בהם נעשה שימוש בחיילי צה"ל ועל כן אינני יכול לשוב ולבחון את הדברים מנקודת מבט של "מודה ועוזב ירוחם", כפי שהתבקש על ידי המשיבה", ציין השופט רובינשטיין בהחלטתו. לדבריו, "נוכח הצהרת המשיבה כי ניתנה הנחיה בכתב ובעל פה לאנשי המטות באשר לשימוש בחיילים ובצה"ל בתעמולת בחירות, ונוכח הצהרתה כי תקפיד שלא יהיו הפרות עתידיות, החלטתי להימנע משימוש בסמכותי לפי סעיף 17ב(ג) לחוק דרכי תעמולה".

"חלף זאת - ובהסכמה - תתרום המשיבה (הבית היהודי - ש.פ) סך של 10,000 שקלים לאגודת אלו"ט - אגודה לאומית לילדים אוטיסטים. התרומה תינתן תוך שבועיים מהיום ותוגש על כך הודעה מתאימה", סיכם רובינשטיין.