הבית היהודי בשוק: אורי אריאל ואיילת שקד הסתחבקו במחנה יהודה

פייסבוק או לא פייסבוק, אין בחירות בלי סיבוב דאווין בשוק הירושלמי. אריאל ושקד גרפו מחמאות ומחיאות כפיים ושקד אפילו הספיקה לעשות קניות לשבת

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 15/01/13 16:55 ד בשבט התשעג

הבית היהודי בשוק: אורי אריאל ואיילת שקד הסתחבקו במחנה יהודה
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

עם כל הכבוד לפייסבוק, בחירות בישראל מכריעים בשוק מחנה יהודה. גם במפלגת ”הבית היהודי“ השלימו עם הרעיון והיום (ג‘), שבוע לפני יום הבוחר, הגיעו ח“כ אורי אריאל ואיילת שקד לסיור בחירות בשוק.

אל השניים התלוו עשרות מפעילי ”הבית היהודי“ שדאגו לשמור על מורל גבוה - ולהפריע לא מעט לאזרחים הפשוטים שביקשו לערוך קניות במקום. בין יתר הקריאות ביקשו רבים כי הבית היהודי, ידאג לשמור את נתניהו בימין וירושלים מאוחדת. אזרחים רבים גם ביקשו כי ידאגו למימוש הבטחת נתניהו לבניה ב-E1.

"עזבנו את הפייסבוק וחזרנו אל השווקים, גיליתי שהסקרים המחמיאים הם לא רק על הנייר“, אמר ח“כ אריאל, ”את האהדה והחיבוק הענקי שקיבלנו מהסוחרים והקונים בשוק אי אפשר לתאר, כעת את האהדה הזאת אנחנו צריכים לתרגם לפתקים בקלפיות. אנו ניצבים בפתחה של מהפכה. כמה היא תהיה גדולה? כמה נצליח להשפיע על דמותה של המדינה ולהשפיע על החלטות עיצוב המדיניות בשנים הקרובות- זה כבר תלוי באזרחי ישראל. יחד, אני מאמין נצליח להפוך חלום למציאות".

איילת שקד ניצלה את הסיור כדי לערוך בעצמה קניות לשבת. בין הדוכנים היא הספיקה להתרשם מהאווירה ולקבוע כי ”נהניתי לראות את התמיכה הרחבה בשוק, וכעת אני מקווה לראות את התמיכה הרחבה בקלפי. אנחנו מרגישים את השטח, את ההתלהבות ובעז"ה ביום שלישי הקרוב משהו חדש יתחיל".