בנט מתייחס לתוצאות: העם בחר בלפיד ובנו כי רצה משהו חדש

יו"ר "הבית היהודי" טען כי תוצאות הסיום של הבחירות לכנסת ה-19 מכתיבות למעשה סדר יום אזרחי-חברתי לישראל. "נטפל בשיויון בנטל, בהורדת מחירי הדיור ונחזיר את הערכים לישראל", אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 23/01/13 10:43 יב בשבט התשעג

בנט מתייחס לתוצאות: העם בחר בלפיד ובנו כי רצה משהו חדש

נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, מתייחס היום (ד‘) לתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-19 ומרגיע את תומכיו: ”אנחנו לא רצים ספרינט, אלא מרתון“.

בדברים שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, הסביר בנט כי ”עשינו היסטוריה. אנחנו עומדים על 11 מנדטים, שזו הכמות הגדולה ביותר מאז 1977“. בנט הביע תקווה כי קולות החיילים יחזקו את המפלגה במנדט נוסף ו“יכניסו את מספר 12 שלנו, שולי מועלם, סגן יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, אישה מקסימה ממש שבאה ממערכת הרפואה“.

יו“ר ”הבית היהודי“ הסביר כי ”התמיכה המסיבית ביאיר לפיד והתמיכה בנו מוכיחה שעם ישראל רוצה שמשהו חדש יתחיל בעם ישראל“. הוא טוען כי תוצאות הבחירות מוכיחות כי אזרחי ישראל מעוניינים ”שנטפל בתבונה ובנחישות בשיויון בנטל, בהורדת מחירי הדיור וביוקר המחייה, ונחזיר את הערכים לישראל“.

”אנחנו צריכים עכשיו במהלך 4 השנים הקרובות לשרת אתכם, עם ישראל, בכל כוחנו. לחשוב תמיד על טובת המדינה, ולא על שררה“, הסביר בנט, ”זהו לא ספרינט, אלא מרתון. אמשיך לעמוד איתכם בקשר יומיומי בשנים הקרובות“.