בנט מסתער על הקול הרוסי: "שירתי אתכם, עבדתי אתכם - אתם כבר לא סקטור"

במפגש עם קבוצת עולים מחבר המדינות, אמר יו"ר "הבית היהודי" כי "יש לכם בעיות שדורשות טיפול ואני מתכוון להתאמץ לשיפור המצב, אבל האינטרסים שלכם לא נפרדים מיתר עם ישראל. כולנו עם אחד"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 10/01/13 14:44 כח בטבת התשעג

בנט מסתער על הקול הרוסי: "שירתי אתכם, עבדתי אתכם - אתם כבר לא סקטור"
יחצ, צילום: יחצ

יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, מסתער על הקול הרוסי: אמש (ד‘) קיים בנט מפגש עם קבוצת עולים מחבר המדינות, במרכז התרבות ”פישקה“ בתל אביב.

בשיחה שהתקיימה בין הצדדים, אמר בנט כי הוא לא רואה בעולים ”סקטור“. לדבריו, ”יש בעיות שדורשות טיפול, כמו פנסייה וגיור ואני מתכוון להשקיע במאמץ גדול למען השינוי ושיפור במצב. אבל אני לא מתייחס לאינטרסים שלכם כמשהו נפרד, כי כולנו עם ישראל והשם של המפלגה שלנו הוא "הבית היהודי" - הבית שלך ושלי, של כולנו. אנחנו רוצים שבבית הזה לכל אחד יהיה מקום ושאף אחד לא ירגיש זר“.

”שירתי עם דוברי רוסית בצבא, עבדתי איתם בהייטק. אתם יודעים מה? מזמן אתם כבר לא סקטור“, טען בנט. במסגרת זו, התייחס בנט לתשדיר הבחירות הגזעני של ש“ס וטען כי הוא יוצר קיטוב מיותר בעם: ”אני לא מוכן שיעליבו את האנשים בעקבות המוצא שלהם, כמו שלא הייתי מוכן שיעשו את זה אצלי בבית או במשפחה“. לטענתו, "מדובר באנשים שתורמים לכלכה ולמדינה, שמשרתים בצבע ועובדים שעות רבות, הם מדברים עברית והשתלבו בחברה ישראלית, כי הם באו הביתה. והבית הזה חשוב להם מאוד, מפני שהם תרמו חלק עצום וחשוב להקמתו“.

בנט סיכם את המפגש וציין כי הוא ”לא מבטיח לפתור את כל הבעיות במדינה כי זה פשוט לא אפשרי. אבל אני בהחלט מבטיח לדאוג לאינטרסים של כל האזרחים. בשביל זה אנחנו כאן וזאת המטרה שלנו“.