בן ארי: התקשורת מתעלמת מ"עוצמה לישראל"

ח"כ מיכאל בן ארי טוען כי חלק גדול מאמצעי התקשורת מתעלמים במכוון ממפלגתו כדי למנוע ממנה לחצות את אחוז החסימה. באגרת לתומכיו הוא תוקף את בנט וטוען כי "יש בינינו מחלוקת נוקבת"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/12/12 11:19 יז בטבת התשעג

בן ארי: התקשורת מתעלמת מ"עוצמה לישראל"
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

ח“כ מיכאל בן ארי, מראשי ”עוצמה לישראל“ שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-19, טוען כי כלי התקשורת מתעלמים בכוונה ממפלגתו במטרה למנוע ממנה מלהיבחר. באגרת שהפיץ לתומכיו, טוען בן ארי כי גם חלק מהסוקרים מתעלמים מ“עוצמה לישראל“ ואפילו לא מציגים אותה כאפשרות לנשאלים בסקרים.

"אין לנו את הכסף וגם לא את החיבוק התקשורתי שזוכים לו מפלגות אחרות", כותב בן ארי, שטוען אמנם כי ”רוב הסוקרים הרציניים“ אמנם מתחשבים ב“עוצמה לישראל“ וצופים לה כי תחצה את אחוז החסימה ותכנס לכנסת הקרובה.

באגרת, תוקף בן ארי את ”הבית היהודי“ וטוען כי ”בנט מעוניין להכנס לממשלת נתניהו על אף שהוא לא חזר בו מחזון שתי המדינות“. לדבריו, "בנט מסרב להגדיר מה הם הקווים האדומים שלו לשותפות בממשלה. בו בזמן שאלדד ואני בשום מחיר לא נשתף פעולה, עם תוכניות לחורבן חלקים כלשהם מההתיישבות, או משא-ומתן על הקמת 'מדינה פלשתינית'“.

”לא שמענו מנפתלי בנט, על תנאים אידיאולוגיים כלשהם, להצטרפות לממשלה“, ציין בן ארי, ”אין אפילו התניה לקבלת דוח אדמונד לוי. בנט מדבר בחיוב על אוטונמיה לערבים, כולל איזרוח של חמישים אלף מהם, אנחנו לא רואים איתו דברים אלה עין בעין וכשם שהתנגדנו לאוטונמיה שהציעו בליכוד, כך אנחנו שוללים את מתווה בנט כפתרון למצב ביהודה ושומרון. יש ביננו מחלוקת נוקבת על ענייני הגיור והפרהסיה הציבורית בשבת".

עוד תוקף בן ארי את ”הליכוד ביתנו“ וטוען כי "גם חבר כנסת אחד יכול לנענע כנסת שלמה, לסחוף אותה". תפקידה של ”עוצמה לישראל“, לדבריו, היא ”לאתגר את הימין הפרגמטי ולסחוף לעמדות אידאולוגיות... נעמוד מנגד ונאתגר את 'הימין', בהצעות אי-אמון".