בבית היהודי מתרצים את התוצאות: הכל בגלל ביבי

במפלגה מחדדים מסרים ומדגישים כי תוצאות הבחירות הן "הישג היסטורי". בכירי המפלגה מסבירים את הנפילה מהסקרים בקמפיין השלילי שהובילו נגדם בליכוד-ביתנו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 22/01/13 23:30 יא בשבט התשעג

בבית היהודי מתרצים את התוצאות: הכל בגלל ביבי
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

בכירי ”הבית היהודי“ התייחסו הערב (ג‘) לתוצאות מדגמי הבחירות שהעמידו את ”הבית היהודי“ כמפלגה הרביעית בגודלה בישראל, עם 12 מנדטים בלבד. על אף ההישג, בשטח ובקרב אנשי הרשימה ברור שמדובר באכזבה מסוימת לנוכח הסקרים שניבאו למפלגה כוח משמעותי הרבה יותר.

אורי אורבך, מספר 6 ברשימת ”הבית היהודי“, הסביר בראיון לערוץ 10 כי ”תוצאת הבחירות הזו היא תוצאה של קמפיין זול שניהל הליכוד, אבל הדברים האלה מאחורינו“. אורבך ציין כי ”אחת ההפתעות של הבחירות זה יאיר לפיד, ואנחנו שולחים לו מברוק. אנחנו נשב עם לפיד בממשלה, בתנאי לקווים מסוימים“.

גם איילת שקד, מספר 4 ברשימה, האשימה את הליכוד על ”שניהלו נגדנו קמפיין מכוער“ אבל ציינה כי מדובר בשותפים טבעיים איתם ישתפו פעולה לצורך ניהול המדינה. אורי אריאל, מספר 2 ברשימת המפלגה, ציין בציניות כי ”ראש הממשלה ב‘חוכמתו‘ פגע בגוש הימין. היינו יכולים ליצור גוש ימין גדול. בכל זאת, נדון בתוצאות הסופיות איך להתקדם כדי שנוכל לתרום לציבורים שונים במדינת ישראל".