בבית היהודי מגייסים רבנים: הרב אייזמן הצהיר על תמיכה במפלגה

בעקבות הירידה בסקרים מגייסים גם בבית היהודי את תמיכת הרבנים. בהודעה אותו הוציא הרב איתן אייזמן, ראש רשת "צביה" הוא הודיע על תמיכה במפלגה. "אין לנו מפלגה אחרת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/02/15 09:20 כב בשבט התשעה

בבית היהודי מגייסים רבנים: הרב אייזמן הצהיר על תמיכה במפלגה
הרב איתן אייזמן, צילום: הרב איתן אייזמן

בשבועות האחרונים לצד הירידה בסקרים של הבית היהודי ניתן לראות גיוס של רבנים לתמיכה במפלגת יחד. השבוע מציגים בבית היהודי תמיכה רבנית לצד ניסיונות נוספים למשוך את קולות הציונות הדתית בפרסומים וכדומה.

בהודעה שפרסם אתמול בערב הודיע הרב איתן אייזמן, ראש רשת מוסדות החינוך "צביה" על תמיכה בבית היהודי וכתב כי 'אין לנו מפלגה אחרת'.

״הבית היהודי הוא המשכו הישיר של התנועה שתמכו בה כל רבותינו גדולי הדור הרב צבי יהודה זצ"ל הרב שפירא זצ"ל והרב ישראלי זצ"ל ועוד מגדולי רבותינו״, כתב הרב אייזמן.

הרב אייזמן התייחס גם להרכב הרשימה ומציין כי ״הרכב הרשימה החל בנפתלי בנט וכלה בנבחרת כולה היא מהטובים שידעה המפלגה מאז ומעולם. בתקופה נפלאה זו המהלך הלאומי צריך להוביל ולצידו המהלךהתורני.ונראה שנבחרת זו עושה עבודה טובה״.

לדברי הרב, למרות שיש לפעמים גם השגות על דברים פרטיים, ההשגים בכל התחומים חשובים ולא ניתן לבטלם. ״אין לנו מפלגה אחרת המרכזת את כל הנושאים החשובים לנו כאחד. ולכן עלינו לחזק את הבית היהודי בכל כוחו ולתת לו לעלות מעלה מעלה״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן