אריה פרגון פורש ממרוץ הפריימריז של הבית היהודי

יו"ר מועצת בתי העלמין ´תל רגב´ הודיע כי הוא לא יתמודד על המקום העשירי ברשימת הבית היהודי, והביע תמיכה בניר אורבך: "המועמד בעל הכישורים והניסיון לייצג אותנו בכנסת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/12/14 12:58 ח בטבת התשעה

אריה פרגון פורש ממרוץ הפריימריז של הבית היהודי
ChameleonsEye / Shutterstock.com, צילום: ChameleonsEye / Shutterstock.com

אריה פרג'ון, יו"ר מועצת בתי העלמין 'תל רגב' וחבר מרכז משמעותי, הודיע על הסרת מועמדותו לרשימת הבית היהודי כנציג חברי המרכז. על המקום העשירי מתמודדים כעת ארבעה, בניהם מנכ"ל המפלגה ניר אורבך, חגית משה, עמיעד טאוב ודניאל בשארי.

פרג'ון שהחליט להסיר מועמדות הודיע כי הוא מביע את תמיכתו במנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך ואמר "אני תומך במועמדותו של ניר אורבך למקום העשירי. אני חושב שהוא המועמד בעל הכישורים והניסיון לייצג אותנו בכנסת. אני מאחל לו בהצלחה ובטוח כי ימשיך את העשייה הציבורית שלו למען המפלגה".

על פי ההערכה, פרג'ון הסיר את המועמדותו בין היתר בעקבות לחץ מצד גורמים בבית היהודי, המעוניינים בניצחונו של אורבך. פרג'ון הינו יו"ר מועצת בתי העלמין 'תל רגב' בשנה האחרונה, מינוי שקיבל מהשר נפתלי בנט, ועל כן יש לו הרבה מה להפסיד.

ביום ראשון האחרון שיגר אורבך מכתב לחברי המרכז בו הוא מבקש מהם תמיכה. " כמי שגדל, צמח ועבד בתוך הציונות הדתית, אני מתכוון אי"ה להמשיך ולדאוג לצרכים השונים שקשורים לציבור שלנו בתחום החינוך, החברה והרווחה מתוך ידיעה עמוקה כי הכל נובע מהמשולש הנצחי של תורה - עם - ארץ" כך כתב אורבך.