אפליקציית מרן: לקבל ברכה מהרב עובדיה, דרך האייפון

כחלק מקמפיין המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-19, השיקו בש"ס אפליקצייה חדשה המאפשרת לעקוב אחר סדר יומו של מנהיגה הרוחני, הרב עובדיה יוסף, ואף לשלוח לו בקשות לברכות אישיות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/12/12 10:58 יז בטבת התשעג

אפליקציית מרן: לקבל ברכה מהרב עובדיה, דרך האייפון
מיכאלי, ויקיפדיה העברית, צילום: מיכאלי, ויקיפדיה העברית

אפליקצייה חדשה שפותחה על ידי תנועת ש“ס, מציעה גישה ישירה לרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של התנועה וגדול הפוסקים בזמננו. האפליקציה, ”מרן שליט“א“, מאפשרת לעקוב אחר סדר יומו של הרב עובדיה, לצפות בקטעי וידאו המתעדים את דרשותיו ואפילו לשלוח בקשה לצורך קבלת ברכה אישית מהרב.

קשה להתעלם מתזמון הפצת האפליקציה: פחות מחודש לפני הבחירות, שוב מגייסים בש“ס את הרב עובדיה יוסף לטובת קמפיין המפלגה. לצד תשדירי התעמולה בהם יככב, כמובן, כעת גם האפליקציה מבקשת לגייס קהל נוסף שיצביע למפלגה.

אמש (מוצאי שבת) בדרשתו השבועית, התייחס הרב עובדיה יוסף לבחירות המתקרבות ואמר כי "כמה שנהיה יותר מנדטים, נוכל להכפיף את ראש הממשלה. לא תהיה לו קואליציה בלעדינו". עוד קרא הרב עובדיה להתגייסות של כלל האברכים לטובת הצלחת המפלגה ואמר כי הוא ”פונה לאברכים שיקומו מהתורה שלהם וילכו מבית לבית להשפיע. אז יהיו לנו הרבה מנדטים ונוכל להכתיב להם. לא ניכנס לממשלה בלי כך וכך".