אטיאס נגד בנט: שלא יקרא לנו סקטוריאליים

לאחר שנפתלי בנט תקף את ש"ס וטען כי היא מחזיקה בתיקי השיכון והפנים רק מתוך דאגה והשקעה במגזר החרדי, אומר השר אריאל אטיאס כי "אף אחד לא יגיד לנו שאנחנו סקטוריאליים"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/12/12 14:45 ד בטבת התשעג

אטיאס נגד בנט: שלא יקרא לנו סקטוריאליים
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

שר השיכון, אריאל אטיאס, מגיב לדבריו של יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, שטען כי תיקי השיכון והפנים לא צריכים להיות בידי ש“ס, כמפלגה חרדית הדואגת רק למגזר שלה. בראיון ל“פגוש את העיתונות“ בערוץ 2 התייחס בנט לנושא ואף רמז כי בכוונתו לדרוש, במסגרת משא ומתן קואליציוני, את קבלת התיקים הללו והוצאתם מידי ש“ס.

שר השיכון אטיאס הגיב לדברי בנט במסגרת נאום שנשא באירוע שהתקיים אמש (א‘) בהיכל התרבות ביהוד. "אף אחד לא יגיד לנו שאנחנו סקטוריאליים“, אמר אטיאס, ”אתם יודעים מי זה הסקטור שלנו? העם זה הסקטור שלנו. יש כאלה שאומרים שהם לא רוצים שה'סקטוריאליים' ינהלו את משרד הבינוי והשיכון. הם רוצים שהסקטור הקטן שלהם ינהל את משרד הבינוי והשיכון. אנחנו אומרים כל העם הוא הסקטור שלנו: יהוד, אור יהודה, רמלה, כל המקומות שאנחנו פועלים בהם בשביל מי שאין להם".

אטיאס הוסיף כי ”הקרקע היא של המדינה היא לא של אף אחד אחר, היא לא של הממשלה או של משרד האוצר. הקרקע לא נועדה לשרת את הרווחים היא נועדה לשרת את האזרחים. הדרך לשרת את האזרחים היא לתת להם את היכולת לצמוח ולעלות. ברגע שמחזקים את החלשים כל החברה מתחזקת אבל אם חס ושלום יש פערים והחלשים נהיים עוד יותר חלשים, והחזקים נהיים עוד יותר חזקים - הפער הזה הוא בלתי נסבל".