אורי אריאל נגד נוער הגבעות: תתאפקו, זה לא הזמן להקים מאחזים

"אל תשחקו לידי היריב", קרא אריאל לפעילי הימין הקיצוני, בטענה כי אירועי השבת במאחז "עוז ציון" רק גרמו לנזק פוליטי לבית היהודי: "חייבים להביט קדימה, לגלות בגרות ולפעול בממלכתיות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/12/12 15:40 יח בטבת התשעג

אורי אריאל נגד נוער הגבעות: תתאפקו, זה לא הזמן להקים מאחזים
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ אורי אריאל, מספר 2 ברשימת ”הבית היהודי“ לכנסת, קרא היום (ב‘) לפעילי הימין הקיצוני שלא לפעול בשטח לפני הבחירות, כדי ”לא לשחק לידי היריבים הפוליטיים שלנו“.

בשיחה עם סטודנטים באוניברסיטת אריאל, התייחס ח“כ אריאל לאירועי השבת ב"עוז ציון" והעימותים בין שוטרי מג"ב ומספר פעילים במקום והשמיע דברים מפתיעים שהעביר גם לידי דניאלה וייס, ממובילות נוער המאחזים. "הרשו לי להתייחס בקצרה לאירועי השבת האחרונה ב“עוז ציון“, כפי שהעברתי גם לחלק מחבריי הבוקר. מי שמכיר אותי, יודע את עמדתי החד משמעית בעד זכותו של העם היהודי ליישב את המקום, לא רק בהתיישבות זמנית אלא ביישוב קבע פורח ומשגשג. לכן אינני צריך להתנצל בפני אף אחד כשאני אוסר בכל תוקף, מצב שבו ״שבת התחזקות״ מגיעה לכדי פגיעה, פיזית או מילולית, בכוחות הביטחון אפילו אם לכאורה אלה נשלחו על ידי נתניהו וברק לפנות את המקום דווקא בשבת. אבל חכם עיניו בראשו ואני רוצה לפנות אל הנוער שלנו, ואל מי שפועל ומפעיל בשטח, לא לגבי השבת שעברה אלא דווקא לגבי השבת הבאה, ואלו שלאחריה“.

”בעת הזאת, בה אנחנו הולכים ומתחזקים, והופכים, בעזרת השם, לגורם גדול ומשפיע בממשלה הבאה - חייבים להביט קדימה“, הוסיף אריאל, ”בעזרת ה' תימשך ההתחזקות הפוליטית של נאמני ארץ ישראל. בכנסת הבאה נוכל להביא, ביחד, למימוש החלום הציוני של כולנו, כאשר נגיע לחצי מיליון, ואחר-כך של מיליון יהודים, באזורי ההתיישבות ביהודה ושומרון, וזאת בדרך ממלכתית, על השולחן, ובתמיכה של העם“.

לדברי אריאל, ”לכן דווקא בעת הזאת אני קורא לציבור שלנו לגלות בגרות, להצטרף לדבר החדש שקורה וסוחף את העם, ולא לשחק לידי היריב. בואו עכשיו להיות שותפים שלנו במאמץ הממלכתי והשלם לבניין הארץ, ולחיזוק אחיזתנו בה לדורות".