אורית סטרוק: לא מבינה מה יש לליכוד נגדי

הסמן הימני של "הבית היהודי" מגיבה לקמפיין "הליכוד-ביתנו" נגדה וטוענת כי מדובר בצביעות: "היום הם תוקפים אותי, אך רק לפני מספר חודשים עבדו איתי בשיתוף פעולה צמוד"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 20/01/13 07:27 ט בשבט התשעג

אורית סטרוק: לא מבינה מה יש לליכוד נגדי
יחצ, צילום: יחצ

קמפיין ”הליכוד-ביתנו“ ניסה לצבוע בצבעים קיצוניים את אורית סטרוק, המתמודדת מטעם ”הבית היהודי“ לכנסת הבאה. אלא שסטרוק, שעד כה נמנעה מלהתייחס במישרין לנושא, לא מבינה מה יש לליכוד נגדה. בראיון ל“גלי ישראל“ בסוף השבוע האחרון, טוענת סטרוק כי מי שתוקף אותה היום - שיתף איתה פעולה בתפקידיה הקודמים כמנהלת שדולת ארץ ישראל בכנסת היוצאת.

"לא נעלבתי אבל זה מגוחך“, סיפרה סטרוק בראיון, ”יובל שטייניץ, היה יו"ר ועדת החקירה הפרלמנטארית לאירועי האלימות בעמונה והוא שיבח פעם אחר פעם את פעילותי בנושא הבאת השוטרים האלימים לדין. חברי כנסת מכל הסיעות, גם מהליכוד היו שותפים מלאים בעשייה, הגישו שאילתות על מקרים שטיפלתי בהם, ניסחו הצעות חוק, ופתאום זה נהיה לא בסדר לוודא ששוטרים אלימים יתנו את הדין על מעשים חמורים שהם עשו?".

לשאלה האם שמעה אי פעם ביקורת על פעילותה ענתה: "ממש לא. בדיוק ההיפך. הליכוד שיתפו איתי פעולה בעיצוב חוקים שנועדו למזער ולמגר את התופעה הזו“.

סטרוק מבהירה כי "הביטוי "תג מחיר" שהשתמשתי בו בשנת 2006 אחרי אירועי עמונה - לא קיבל אז את המשמעות המוכרת לנו היום. לא הייתה אז תופעת תג המחיר שכולנו מכירים היום וכמובן מוקיעים אותה“. לדבריה, ”מעולם לא הגשתי הליך משפטי נגד שום חייל. יש הבדל בין מהותי שוטר לחייל, כיון שהשוטר תפקידו לשמור על החוק, הוא מחויב להכיר את החוק לכל פרטיו ודקדוקיו ואסור לו להפוך משומר החוק לפורע חוק. לעומת זאת החייל מופקד על הביטחון ואם הוא נקלע לאירועי הפרת סדר צריך למחול ולסלוח לו כי הוא מוסר את נפשו עבור כולנו".

סטרוק טוענת כי הליכוד ”צריך לעשות את חשבון הנפש שלו בעצמו“ וכי היא משוכנעת שיום אחרי הבחירות ”נשוב ונשתף פעולה כבעבר“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן