"בבקשה תשמור על הגב שלך": הסטטוס המביך של עיתון הארץ לגנץ

העיתון בבעלותו של עמוס שוקן העלה סטטוס לפייסבוק, ובה יעץ לגנץ לשמור על גבו במהלך העצרת לציון רצח יצחק רבין, בה יהיה הנואם המרכזי, ורמז בגיחוך כי גם הוא בסכנה כמו ראש הממשלה המנוח. עמוס שוקן לחדשות כיפה: "יכול להעלות על הדעת דאגה כזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/19 10:25 כו בתשרי התשפ

"בבקשה תשמור על הגב שלך": הסטטוס המביך של עיתון הארץ לגנץ
עתון הארץ

עיתון 'הארץ' שיתף כתבה מתוך העיתון על הנוכחות של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בעצרת המרכזית לרצח ראש הממשלה רבין ברשתות החברתיות. בסטטוס שהעלו לפייסבוק כתבו בעיתון בגיחוך לגנץ "בבקשה תשמור על הגב שלך". 

שולחים עצות לגנץ

שולחים עצות לגנץצילום: צילום מסך

גנץ צפוי להשתתף בשבת הבאה בעצרת המרכזית לציון 24 שנים לרצח רבין, ויהיה הנואם המרכזי בה. אמש (ה') העיתון בבעלותו של עמוס שוקן, העלה סטטוס המבקש מיו"ר כחול לבן לשמור על גבו ורמזו כי הוא בסכנה כמו ראש הממשלה המנוח רבין ז"ל ושהימין עלול לבצע רצח פוליטי נוסף. 

עמוס שוקן, מו"ל העיתון, הסביר לחדשות כיפה כי לדעתו בהחלט יש מקום לדאגה: "אני חושב שזה מתחבר בסדר לאירוע ולדובר ולהיסטוריה. גנץ היה בהארץ בפגישה עם המערכת, היינו כמה עשרות אנשים, והוא דיבר וענה על שאלות במשך איזה שעה וחצי. כשיצאנו אמרתי לעורך אלוף בן שמבחינתי הדעה וההרגשה שלי לגביו התחזקו שהוא מביא לציבוריות הישראלית סגנון חדש,  ענייניות חדשה וכו׳. אלוף אמר לי: הוא הזכיר לי את יצחק רבין. שני רמטכ״לים שיש ביניהם דמיון מסוים. אז אני יכול להעלות על שתחושה כזאת נוצרה גם אצל מי שכתב את השורה, ואולי בלי מודעות זה נכתב באופן טבעי. בכל מקרה, התחושה שהשורה הזאת מעבירה היא קודם כל דאגה, ואולי גם קצת אבל. ואני יכול להעלות על הדעת דאגה כזאת".

בתוך כך יו"ר כחול לבן קיבל השבוע מהנשיא ריבלין את המנדט להרכיב את הממשלה, והוא הראשון מזה יותר מעשור שמצליח לגבור על ראש הממשלה נתניהו ולקח מידיו את הזכות להרכבת הממשלה.