בארגון 'בית הלל' קוראים לתבוע חוק פיקוח על יצוא נשק

רבני ורבניות הארגון קוראים למנהיגי כל המפלגות, המצטרפות להרכבת הממשלה לתבוע במסגרת ההסכמים הקואליציוניים חקיקת חוק פיקוח על יצוא הנשק של ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/19 08:53 יז בניסן התשעט

בארגון 'בית הלל' קוראים לתבוע חוק פיקוח על יצוא נשק
נשק למכירה, צילום: shutterstock

רבני ורבניות ארגון 'בית הלל' קוראים למנהיגי כל המפלגות המצטרפות להרכבת הממשלה החדשה, לתבוע במסגרת ההסכמים הקואליציוניים חקיקת חוק פיקוח על יצוא הנשק של מדינת ישראל.

"רק לאחרונה פורסם שוב דבר מעורבותם העמוקה של ישראלים במעשים קשים וחמורים הנערכים בקמרון". אומרים בארגון. "ידיעה זו מצטרפת לרשימה ארוכה של דיווחים מן השנים האחרונות על מעורבות של נשק ישראלי ושל קצינים במילואים  במעשים חמורים במדינות רבות בעולם". 

דוחה את דברי הרב קלנר. יו"ר בית הלל

דוחה את דברי הרב קלנר. יו"ר בית הללצילום: בית הלל

בכנסת הקודמת הגישו מספר חברי כנסת מימין ומשמאל הצעת חוק שקולה ומאוזנת בעניין זה, והיא נדחתה. "כעם שהביא לעולם את בשורת החירות ואת הרעיון הנשגב שכל בני האדם נבראו בצלם אלוהים, וכעם שסבל יותר מכל עם אחר משתיקת העולם כשנעשו בו מעשים זוועתיים, אסור לנו לחשות בעת הזאת". כך סוברים בארגון בית הילל. "אנו קוראים אליכם, נבחרי הציבור, שלא תתעלמו מן התביעה היהודית המוסרית והאנושית הזאת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן