באמצע השופינג עוצרים להתחסן: החל מהיום יפתחו מתחמי חיסון בקניונים

ללא צורך בתיאום מראש: משרד הבריאות פותח מתחמי חיסון בקניוני עופר ועזריאלי. "הגל החמישי בפתח ואנו קוראים לציבור הרחב להגיע למתחמים בקניונים ולתת כתף למען מיגור הקורונה בישראל" אמר אלי בין מנכ"ל מד"א

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 12:04 יח בטבת התשפב

באמצע השופינג עוצרים להתחסן: החל מהיום יפתחו מתחמי חיסון בקניונים
מסכות בקניון, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

קבינט הקורונה התכנס אמש (ג') לדון בהמשך הטיפול בזן האומיקרון. בין היתר הוחלט בו על הגבלות חדשות בקניונים ומתחמי מסחר, מתווה החינוך החדש וכן המלצה על חיסון רביעי לזכאים. "מדינת ישראל ממשיכה לעמוד בחזית ההתמודדות העולמית עם המגפה", אמר בנט בסיום הדיון.

ההנחיות על הקניונים אמנם הוחמרו, אבל במשלט הקורונה במשרד הבריאות יצאו במצבע המעודד התחסנות בקניונים עצמם. במסגרת המבצע בקניונים, יפתחו מתחמים לקהל הרחב על מנת להנגיש את החיסונים. מתחמי החיסונים בקניונים יפעלו בין השעות 11:00-20:00 ואין צורך בתאום מראש. הקניונים יפעלו במתכונת של תו סגול, על פי יחס תפוסה של 1:15.

המבצע יתקיים בקניוני עזריאלי בבאר שבע, גבעתיים, ראשון לציון, חולון, רמת גן, ירושלים, תל אביב ומודיעין. בנוסף הוא יתקיים גם בקניוני עופר בחדרה, חיפה, נס ציונה, נתניה, פתח תקווה ובילו.

צילום: משרד הבריאות

המבצע הינו חלק מהתכנית הלאומית "ישראל מתחסנת" של משרד הבריאות בתיאום עם משרד החינוך, בתי החולים, קופות החולים הרשויות המקומיות ופיקוד העורף, במטרה להנגיש את החיסונים לכלל האוכלוסייה.

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "מראשית מגפת הקורונה נוטל מגן דוד אדום חלק משמעותי וניכר במאבק במיגור המגפה – וכך אנו פועלים גם במבצע חיסון הקניונים, במטרה להנגיש את החיסון לציבור להגדיל את מספר המתחסנים בישראל. הגל החמישי בפתח ואנו קוראים לציבור הרחב להגיע למתחמים בקניונים ולתת כתף למען מיגור הקורונה בישראל".