באופן רשמי: יוסי דייטש רץ לראשות ירושלים

אחרי התלבטויות רבות והסכמות רק מצד אחד של הזרמים החרדים בעיר, חבר מועצת עיריית ירושלים, יוסי דייטש הודיע היום (ג') באופן רשמי על מועמדותו לראשות העיר: "מקווה למערכת בחירות נקייה". צפו

חדשות כיפה גלעד כהן 25/09/18 17:14 טז בתשרי התשעט

באופן רשמי: יוסי דייטש רץ לראשות ירושלים
יוסי דייטש, צילום: יח"צ

חבר מעוצת העיר, יוסי דייטש שקיבל את הסכמתם של אגודת ישראל כבר לפני כחודשיים הודיע היום (ג') על מועמדותו לראשות עיריית ירושלים. דייטש כזכור, לא קיבל גם את תמיכתם של ש"ס ושל דגל התורה ונשאר עם תמיכה של הצלע השלישית החרדית בלבד בעיר - אגודת ישראל. דווקא המועמד הדתי-לאומי משה ליאון קיבל את התמיכה של ש"ס ודגל התורה.

דייטש הודיע היום על מועמדותו באופן רשמי ואמר: "אני מגיע לתפקיד ראש העיר, אם אבחר בעזרת השם, בשל מאוד לתפקיד, עם הידע המתאים. אני כל הזמן שומע בתקשורת על ניתוחים פוליטיים, על מהלכים פוליטיים, הערכות לראשות עיריית ירושלים ואני כמעט לא שומע דבר על איכות והתאמה לתפקיד. אני לא מתכוון לנגח במתמודדים האחרים. אני מקווה למערכת בחירות נקייה."

דייטש התייחס בנאומו גם לעזיבה של צעירים מירושלים ואמר: "אנשים, אגב, מכל המגזרים, עוזבים את העיר כי היא חנוקה באופן מלאכותי – אי אפשר לפתח אותה כמו שצריך באשמת ההקפאה. אצלי זה לא יקרה. כשאבחר, נפתח את הפקק והתוכניות יחלו לזרום. זוהי המשימה הקריטית ביותר שאקח על עצמי. זוהי משימה שפתרונה יביא פתרונות גם במגרשים אחרים של תעסוקה ופיתוח העיר. זה קריטי. ממשלת ישראל, בראשות מר נתניהו,  חייבת להבין: אנחנו נמצאים בנקודת זמן קריטית בחיי העיר, תקופת זמן שתכריע האם ירושלים תקמול או תפרח. אני אצליח להביא לפריחה."

הבחירות המקומיות יתקיימו ב-30 באוקטובר בכל הרשויות המקומיות.